en pille der kan få en til at slap a?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.727 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. april 2012

Anonym trådstarter

Hej,

jeg skal op til en køreprøve inden ret længe, og min kørelærer anbefaldte mig en pille, jeg ku få oppe hos læge, for at berolige mine nerver til prøven, og den virkede hos de fleste?

andre der har prøvet det, i forbindelse med andet, i var nerøvse for og ku dumpe på? Jeg har et minus, jeg er gravid, og ved ikke om jeg må tage pillen... lægen har lukket i dag, og kan ikke snakke med hende om det, nu.. nogen der ved?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Kongmulle

Har aldrig hørt om det før og syntes det er en rigtig dårlig ide.

Syntes bare du skal trække vejret dybt ned i maven og gøre det til Ug.

Din kørelærer ville ikke sende dig op til køreprøve hvis ikke du kunne bestå.

Kom så, vi hepper på dig

Anmeld

28. april 2012

come2

Anonym skriver:

Hej,

jeg skal op til en køreprøve inden ret længe, og min kørelærer anbefaldte mig en pille, jeg ku få oppe hos læge, for at berolige mine nerver til prøven, og den virkede hos de fleste?

andre der har prøvet det, i forbindelse med andet, i var nerøvse for og ku dumpe på? Jeg har et minus, jeg er gravid, og ved ikke om jeg må tage pillen... lægen har lukket i dag, og kan ikke snakke med hende om det, nu.. nogen der ved?

Jeg er selv en af de typer der blev hammer nervøs til køreprøven.

Jeg var oppe 3 gange og fik alle gange avide jeg kørte fint. Men dumpede pga mange småfejl jeg lavede i nervøsitet.

Det var så TRÆLS!!

Jeg kunne IKKE slappe af overhovedet, kunne ikke finde rundt i højre og venstre til prøven

Jeg bestod 4 gange. men det blev møg dyrt! hvis jeg vidste mere om beroligende piller havde jeg helt klart gjort det. Dumt eller ej!

Anmeld

28. april 2012

come2

come2 skriver:

Jeg er selv en af de typer der blev hammer nervøs til køreprøven.

Jeg var oppe 3 gange og fik alle gange avide jeg kørte fint. Men dumpede pga mange småfejl jeg lavede i nervøsitet.

Det var så TRÆLS!!

Jeg kunne IKKE slappe af overhovedet, kunne ikke finde rundt i højre og venstre til prøven

Jeg bestod 4 gange. men det blev møg dyrt! hvis jeg vidste mere om beroligende piller havde jeg helt klart gjort det. Dumt eller ej!

4 gang*

Anmeld

28. april 2012

Annana89

Jeg fik en til min køreprøve på grund af nervøsitet! Jeg kan ikke huske navnet da det er nogle år siden! Men det var så bidt jeg husker faktisk noget hjertemedicin som fik ens puls ned! Altså den gør ikke noget ved ens tanker omkring det, men fysisk bliver man mere afslappet!

For mit vedkommende var det det der skulle til for at bestÅ. Men jeg kunne forestille mig at man ikke må tage den som gravid da ens puls jo på en måde har forbindelse med fosterets velbefindende! Men jeg er ikke sikker!

Men en skal du ha for kender virkelig til det med atbævre så nervøs at man ikke kan præstere

Anmeld

28. april 2012

Annana89

Kongmulle skriver:

Har aldrig hørt om det før og syntes det er en rigtig dårlig ide.

Syntes bare du skal trække vejret dybt ned i maven og gøre det til Ug.

Din kørelærer ville ikke sende dig op til køreprøve hvis ikke du kunne bestå.

Kom så, vi hepper på dig

Man kan sagtens være så nervøs når det gælder så at man spændermen for sig selv!

Jeg dumpede selv 2 gange på grund af nervøsitet og min kørelærer havde ingen betænkninger ved at sende mig til køreprøve da jeg faktisk var ret god til at køre sammen med hende!

Fik så de pillet jeg skriver om og så bestod jeg altså 3.gang fordi jeg meget bedre kunne bevare roen! Og det var den samme motorsagkyndige jeg var oppe vedtro af gangene og han sagde også at han tydelig kunne mærke forskel!

Så det der med at man "bare" skal trække vejret dybt det er altså ikke alle der kan det!

Men er man gravid så er det jo no go at æde den pille hvis den har indflydelse på fosteret! Men kan sagtens forstå trådstarter undersøger sine muligheder.

Anmeld

28. april 2012

come2

Annana89 skriver:

Man kan sagtens være så nervøs når det gælder så at man spændermen for sig selv!

Jeg dumpede selv 2 gange på grund af nervøsitet og min kørelærer havde ingen betænkninger ved at sende mig til køreprøve da jeg faktisk var ret god til at køre sammen med hende!

Fik så de pillet jeg skriver om og så bestod jeg altså 3.gang fordi jeg meget bedre kunne bevare roen! Og det var den samme motorsagkyndige jeg var oppe vedtro af gangene og han sagde også at han tydelig kunne mærke forskel!

Så det der med at man "bare" skal trække vejret dybt det er altså ikke alle der kan det!

Men er man gravid så er det jo no go at æde den pille hvis den har indflydelse på fosteret! Men kan sagtens forstå trådstarter undersøger sine muligheder.

Så sandt, så sandt

Anmeld

28. april 2012

JH12

Jeg har ikke selv prøvet disse piller, men kender nogle som har, og der har pillerne haft en virking..

Også ville jeg da lige ønske Pøj Pøj med kørerprøven

Anmeld

28. april 2012

Kongmulle

Annana89 skriver:

Hids dig bare ned igen ven

Syntes skam også det er okay at undersøge sine muligheder. Men mente det var en dårligi de, fordi hun er gravid

Og jeg har bare aldrig hørt om dem før.

Anmeld

28. april 2012

Annana89

Kongmulle skriver:

Hids dig bare ned igen ven

Syntes skam også det er okay at undersøge sine muligheder. Men mente det var en dårligi de, fordi hun er gravid

Og jeg har bare aldrig hørt om dem før.

Så skulle du måske overveje hvordan du formulere dig for du får det til at lyde som om det er "ingenting" og ikke forstår at man kan ha det så slemt med det at man kan være nødt til at spise en pille

Og er man i forvejen nervøs for hvordan det skal gå så har man ikkebehov for uforståenhed. 

Og jeg er skam hidset helt ned;0) jeg sys bare trådstarter skulle ha et synspunkt fra en der forstår hende og har prøvet det samme før.

Og igen så lød det sOm om du mest af alt sys det var noget pjat med hjælpemidler og det tror jeg ikke lige var det trådstarter søgte. Men skrevne ord misforstås let

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.