HSU i Nyborg hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2012

FamilenStorm

SRP skriver:

Ja så kan man næsten ikke holde det ud mere. I snart et år, men jeg er normalvægtig med PCO, så der er desværre lidt ekstra at tænke på, men jeg har dog altid haft menstruation bare lidt uregelmæssigt. Er i hormonbehandling, men skal have foretaget en HSU, hvis ikke det lykkes efter 3. gang med hormoner og hjemmeforsøg. Så gætter jeg på vi skal til IUI efterfølgende, hvis alt er fint.

Ja så er det lige lidt ekstra at kæmpe med.. Men kan sagtens forstå utålmodiheden..

Krydser hvad der krydses kan for at der snart kommer 2 fine streger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

FamilenStorm

SRP skriver:

Jeg har ikke fået en tid endnu, men det bliver nok inden for 2 måneder afhængig af ventetiden selvfølgelig

Du skal ringe derind når du får din mens ik?

Jeg kom heldigvis til i første hug..

Anmeld

28. april 2012

SRP

Mange tak skal du have Håber også snart der sker noget

Anmeld

28. april 2012

SRP

Jo det mener jeg, må indrømme vi ikke har snakket så meget om det endnu, men gør vi nok her om en uges tid.

Anmeld

28. april 2012

FamilenStorm

SRP skriver:

Jo det mener jeg, må indrømme vi ikke har snakket så meget om det endnu, men gør vi nok her om en uges tid.

Krydser fingre for jer...

Anmeld

28. april 2012

SRP

Tak det får jeg brug for

Anmeld

28. april 2012

banana3

SRP skriver:

Hej piger

Er der nogle her som har været på Nyborg Sygehus og få foretaget en HSU? Gør det ondt og hvor lang tid tager det? Er man dårlig bagefter?

OG er der nogen der ved, hvor lang ventetid der er, når man henvises fra lægen?

Hvad er HSU ? 

Anmeld

28. april 2012

Masig

SRP skriver:

Hej piger

Er der nogle her som har været på Nyborg Sygehus og få foretaget en HSU? Gør det ondt og hvor lang tid tager det? Er man dårlig bagefter?

OG er der nogen der ved, hvor lang ventetid der er, når man henvises fra lægen?

Har ikke fået lavet en HSU, men en HSG på Nyborg... Det gjorde lidt ondt at få sat den der ballon op, men var nok mest fordi min livmoderhals var for kort så de var nødt til at sætte den op lige ved livmoderen istedet.. Gjorde nas i ca 30 sek... derefter var der intet, mærkede lidt vibrationer da de sprøjtede kontrastvæsken ind, men ellers mærkede jeg intet.. Tog vel omkring 5 min fra de gik igang til de var færdige... 10 min ialt (skulle jo lige smide tøjet og have det på igen og sådan)....

Ingen problemer bagefter....

Der var vist et par måneders ventetid pga sommerferie, men efter ferien kom jeg til med det samme mener jeg...

Anmeld

28. april 2012

SRP

Det er en undersøgelse af passagen i æggeleder og livmoder. Man får sprøjtet noget væske ind, så de kan scanne og se, hvordan det ser ud altså om passagen er i orden.

Anmeld

28. april 2012

SRP

Hvad er det nu forskellen på HSU og HSG er?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.