HSU i Nyborg hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. april 2012

SRP

Hej piger

Er der nogle her som har været på Nyborg Sygehus og få foretaget en HSU? Gør det ondt og hvor lang tid tager det? Er man dårlig bagefter?

OG er der nogen der ved, hvor lang ventetid der er, når man henvises fra lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

FamilenStorm

SRP skriver:

Hej piger

Er der nogle her som har været på Nyborg Sygehus og få foretaget en HSU? Gør det ondt og hvor lang tid tager det? Er man dårlig bagefter?

OG er der nogen der ved, hvor lang ventetid der er, når man henvises fra lægen?

Hejsa...

Jeg var derude får 2 år siden og få lavet en... De var super søde, og tog ikke specielt lang tid..

Ved ikke om det gør ondt, tror mere det bare var lidt ubehagelit´gt, fordi man var lidt nervøs...

Husk når du har fået den lavet, så skal i bare hygge jer Jeg blev gravid samme dag

Held og lykke med det..

Anmeld

28. april 2012

SRP

Fantastisk Det må vi gøre. Håber så bare at det bliver positivt og at der er pasage.

Anmeld

28. april 2012

FamilenStorm

SRP skriver:

Fantastisk Det må vi gøre. Håber så bare at det bliver positivt og at der er pasage.

Krydser fingre for at der er.. Og så er det bare med at hygge...

10% af alle dem der for lavetundersøgelsen inkl. dem hvor der ikke er passage, bliver gravide efter denne undersøgelse.. Så der skulle være en ret god chance.. Men det siger de sikkert til dig

Jeg havde i hvertfald en rigtig rar oplevelse

Anmeld

28. april 2012

SRP

Uh spændende Håber håber håber. Det er ret nervepirrende alt det man må igennem, men håber snart der kommer en dejlig baby

Anmeld

28. april 2012

SRP

Hvor længe havde I egentlig prøvet inden HSU-undersøgelsen? Håber det er Ok jeg spørger

Anmeld

28. april 2012

FamilenStorm

SRP skriver:

Uh spændende Håber håber håber. Det er ret nervepirrende alt det man må igennem, men håber snart der kommer en dejlig baby

Ja kan godt huske frustrationen og spædningen...

Går faktisk lidt med den nu også da vi ikke har brugt nogen form for prævention siden vores datter kom til verden for snart 19 måneder siden, og der er ikke kommet nogen lillesøster eller bror ud af det endnu...

Så vi har faktisk snakket om at hvis der ikke er sket noget inden for de næste måneder køber vi os til en HSU hvis man kan... For det var bare det der skulle til sidste gang..

Hvornår skal du have den lavet?

Anmeld

28. april 2012

FamilenStorm

SRP skriver:

Hvor længe havde I egentlig prøvet inden HSU-undersøgelsen? Håber det er Ok jeg spørger

Det er helt ok...

Vi havde prøvet i lidt mere end 1 ½ år... Så var ved at være godt utålmodig... Hvor længe har i prøvet?

Anmeld

28. april 2012

SRP

Ja så kan man næsten ikke holde det ud mere. I snart et år, men jeg er normalvægtig med PCO, så der er desværre lidt ekstra at tænke på, men jeg har dog altid haft menstruation bare lidt uregelmæssigt. Er i hormonbehandling, men skal have foretaget en HSU, hvis ikke det lykkes efter 3. gang med hormoner og hjemmeforsøg. Så gætter jeg på vi skal til IUI efterfølgende, hvis alt er fint.

Anmeld

28. april 2012

SRP

Jeg har ikke fået en tid endnu, men det bliver nok inden for 2 måneder afhængig af ventetiden selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.