hvad skal folk lave idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2012

Ditte-3

jeg skal gøre huset klar til kl 13.00 hvor pigerne fra min datters klasse kommer hjem til fødselsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg skal bytte værelser rundt... Lille pigen skal ind i det store værelse, og så snupper jeg det lille

Anmeld

28. april 2012

wamse

Jeg skal bare slappe af fordi jeg blev opereret i går, og jeg er allerede ved at dø af kedsomhed

Får en umenneskelig trang til at gøre et eller andet åndsvagt når jeg keder mig, har bare ikke fundet ud af hvad endnu......,,,,Eller jo kunne godt finde på, at bestille et start sæt til at tatovere, og så begynde at lære det

Anmeld

28. april 2012

NinaNymannMadsen

merichs skriver:

Så kan det være vi ses  Jeg skal nemlig et smut til Århus og løbe Iform Kvindeløb. Og bagefter tager vi muligvis i Tivoli Friheden 

ja det kunne da ske det ved man aldrig.

Anmeld

28. april 2012

Muffin_girl

NinaNymannMadsen skriver:

ja hvad skal i så ha lørdagen til at gå med ?

mig og min ældste datter skal i tivoligfriheden i eftermiddag med to af mine veninder og den enes niece måske.
mens min kæreste er der hjemme med den mindste.

Jeg skal ned og købe en skjorte, da jeg skal servere imorgen..  

Og så skal jeg spise brunch med min søster og en veninde.. Og ellers står den bare på afslapning ... 

Det lyder ellers som om du skal hygge dig  

Anmeld

28. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi ska til bryllup hos et godt vennepar. Så jeg ska ned og ha sat hår hos min søster som også ska sætte brudens hår, så ska thea sove der hos min søster i nat, så vi ka sove længe i morgen! Vh stine

Anmeld

28. april 2012

MortilCilas

Hygge med sønnen, rydde op og så tror jeg at jeg lige skal et smut forbi min bror og måske min farmor

Anmeld

28. april 2012

Sujan

Er meningen at jeg skal til roskilde med min bror og hans børn, til noget bilhalløj... Men tror min datter har gang i tigerspring og sover derfor meget lidt og vil kun hænge i mors pat... Er da helt bange for jeg ikke har nok mælk...
Så er spændt på om vi kan komme ud af døren i dag.

Anmeld

28. april 2012

Saram

Min kæreste, min datter og jeg skal i svømmehallen nu her når hun vågner fra sin første lur. Glæder mig helt vildt, vi har ikke været der i laang tid, da vi ikke kunne komme til babysvømning mere efter hun er begyndt i vs og jeg er begyndt at arbejde.

Så får jeg måske besøg af en veninde senere idag.

Anmeld

28. april 2012

NinaNymannMadsen

Saram skriver:

Min kæreste, min datter og jeg skal i svømmehallen nu her når hun vågner fra sin første lur. Glæder mig helt vildt, vi har ikke været der i laang tid, da vi ikke kunne komme til babysvømning mere efter hun er begyndt i vs og jeg er begyndt at arbejde.

Så får jeg måske besøg af en veninde senere idag.

hyggeligt. vi skal i svømmehallen imorgen har vi snakket om. men nu må vi se om det bliver til noget for tror at Anne Louise min yngste datter er ved at blive syg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.