Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal i Ikea og købe børneskab, så der er plads til alt tøjet til lille baby kommer om en måned.
Derefter ud og spise med min mand på Aamanns i aften. Glæææder mig. Det er fantastisk mad derinde.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NinaNymannMadsen skriver: håber da du snart er på benene igen så det ikke bliver så kedeligt.
håber da du snart er på benene igen så det ikke bliver så kedeligt.
håber jeg også, men det var kun de 2 første dage jeg skulle ligge med benet oppe også måtte jeg gerne komme igang igen...bare stille og roligt.
Dot D skriver: Hi hi, god fornøjelse.... Nu er min PSC vist rørt færdig, så køkkenet kalder
Hi hi, god fornøjelse....
Nu er min PSC vist rørt færdig, så køkkenet kalder
tak
Og god kagebagedag til dig
forår skriver: håber jeg også, men det var kun de 2 første dage jeg skulle ligge med benet oppe også måtte jeg gerne komme igang igen...bare stille og roligt.
LR85 skriver: Skal i Ikea og købe børneskab, så der er plads til alt tøjet til lille baby kommer om en måned. Derefter ud og spise med min mand på Aamanns i aften. Glæææder mig. Det er fantastisk mad derinde.
NinaNymannMadsen skriver: lyder da også godt. det skal da nok blive hyggeligt for jer i aften,
lyder da også godt. det skal da nok blive hyggeligt for jer i aften,
Ja glæder mig til a skulle ud og se på de sidste babyting og så nyde aftenen med manden min
Jeg skal hjælpe min søster og hendes kæreste med at flytte sammen med nogen stykker fra familien... Eller dvs. jeg skal så bare side og være tyk over i hjørnet :p
NinaNymannMadsen skriver: ja hvad skal i så ha lørdagen til at gå med ?mig og min ældste datter skal i tivoligfriheden i eftermiddag med to af mine veninder og den enes niece måske. mens min kæreste er der hjemme med den mindste.
ja hvad skal i så ha lørdagen til at gå med ?mig og min ældste datter skal i tivoligfriheden i eftermiddag med to af mine veninder og den enes niece måske. mens min kæreste er der hjemme med den mindste.
vi skal hjem til vores vennepar med vores lille dreng og spise noget god mad og hygge lidt
forår skriver: tak Og god kagebagedag til dig
Tak for det
Så kan det være vi ses Jeg skal nemlig et smut til Århus og løbe Iform Kvindeløb. Og bagefter tager vi muligvis i Tivoli Friheden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128