Vil DU være med til at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2012

Nitz - <3 David

Nettemor skriver:

Ja enig i at man ikke skal sende 3 ens til den samme. Men syns da man skal gøre det at de 3 jeg sender til dig er magen til de 3 jeg sender til en anden. Altså så vi alle får nogenlunde ens bolde.. Eller er det dumt?

Og så syns jeg også næsten at skabelonen skal sende pr post. For at være sikker på at de bliver ens i str. Der kan jo hurtig blive forskel på dem når printer og computer er inde over..

Jaa.. Både og.. Hvis vi sender ens så vi alle får en ens bold, så bliver den jo alligevel samlet anderledes.. Så de bliver ikke helt ens alligevel..

Hvis jeg skal sende skabelonen til mange så kan det godt være jeg gerne vil have lidt til portoen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Nettemor

Nitz - <3 David skriver:

Jaa.. Både og.. Hvis vi sender ens så vi alle får en ens bold, så bliver den jo alligevel samlet anderledes.. Så de bliver ikke helt ens alligevel..

Hvis jeg skal sende skabelonen til mange så kan det godt være jeg gerne vil have lidt til portoen..

Ellers kan du sende nogle stykker til mig som jeg kan sende videre.. Det kan vi jo lige snakke om når vi ved hvor mange der vil være med.

Anmeld

28. april 2012

Nitz - <3 David

Nettemor skriver:

Ellers kan du sende nogle stykker til mig som jeg kan sende videre.. Det kan vi jo lige snakke om når vi ved hvor mange der vil være med.

Ja det må vi lige se på..

Håber snart der er flere der "melder" sig..

Man kunne jo også være med hvis man gerne vil lave en til en gave Eller bare for sjov..

Anmeld

28. april 2012

Nettemor

Nitz - <3 David skriver:

Ja det må vi lige se på..

Håber snart der er flere der "melder" sig..

Man kunne jo også være med hvis man gerne vil lave en til en gave Eller bare for sjov..

Det er mest bare for sjov for min del Og for hyggen

Anmeld

30. april 2012

Nettemor

30. april 2012

An&Jo

kan man sy dem i hånden?? jeg har nemlig ingen symaskine..

Anmeld

30. april 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

kan man sy dem i hånden?? jeg har nemlig ingen symaskine..

Det tror jeg godt man kan.. Det tager bare lidt længere tid så

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

Nettemor skriver:

Det tror jeg godt man kan.. Det tager bare lidt længere tid så

det er rigtigt.. men det kan også give nogle federe og tydeligere sting tror jeg..

Anmeld

30. april 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

det er rigtigt.. men det kan også give nogle federe og tydeligere sting tror jeg..

Lige præcis. Og hele ideen er jo at det gerne må være lidt forskelligt..

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

Nettemor skriver:

Lige præcis. Og hele ideen er jo at det gerne må være lidt forskelligt..

jaa, mon ikke man kan finde nogle fede stofrester et sted, jeg vil ihvertfald super gerne være med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.