Lave en "sjov" lille ting..?
Jeg kom lige på en lille sjov ide.. Nogle der kan huske der engang var sådan noget med at sende små strikkede "lapper" til tæpper?
Jeg fandt en rigtig sød Gribe bold til babyer/børn.. Der er lavet af små stykker stof .. evt. af rester..
http://www.burdastyle.com/projects/baby-grab-ball? all_images=1#project-shot-allSå kom jeg til at tænke på at man da kunne gå sammen fx. 4 personer.. om at lave en bold hver..
Der skal 12 "puder" til hver bold. Hvis man så laver 12 forskellige "bolde" og sender 3 til hver (altså 3 personer) og de andre så sender 3 til dig. (så du selv har lavet 3 bolde, og modtaget 9)
Jeg forestillede mig at hvis der "kun" er 3 der vil være med, så liver vi en "unisex" bold.. Og hvis der så er flere så kunne vi lave en dreng og en pige bold..
Jeg ved godt at det koster lidt i porto osv.. Men jeg syns bare det kunne være sjovt at få en bold hvor man slet ikke er herre over hvilket stof der bliver brugt..
- Man kan også sætte små satin bånd i.. som stikker ud, lige som "vaskesedler/anvisninger" Det er kun fantasien der sætter grænser..
Nogle der er friske så at lave en bold, eller flere?

(Håber ikke mit indlæg blev ALT for forvirrende..)
Anmeld