Vil DU være med til at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.041 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. april 2012

Nitz - <3 David

Lave en "sjov" lille ting..?

Jeg kom lige på en lille sjov ide.. Nogle der kan huske der engang var sådan noget med at sende små strikkede "lapper" til tæpper?
Jeg fandt en rigtig sød Gribe bold til babyer/børn.. Der er lavet af små stykker stof .. evt. af rester..

http://www.burdastyle.com/projects/baby-grab-ball? all_images=1#project-shot-all

Så kom jeg til at tænke på at man da kunne gå sammen fx. 4 personer.. om at lave en bold hver..
Der skal 12 "puder" til hver bold. Hvis man så laver 12 forskellige "bolde" og sender 3 til hver (altså 3 personer) og de andre så sender 3 til dig. (så du selv har lavet 3 bolde, og modtaget 9)

Jeg forestillede mig at hvis der "kun" er 3 der vil være med, så liver vi en "unisex" bold.. Og hvis der så er flere så kunne vi lave en dreng og en pige bold..

Jeg ved godt at det koster lidt i porto osv.. Men jeg syns bare det kunne være sjovt at få en bold hvor man slet ikke er herre over hvilket stof der bliver brugt..
- Man kan også sætte små satin bånd i.. som stikker ud, lige som "vaskesedler/anvisninger" Det er kun fantasien der sætter grænser..

Nogle der er friske så at lave en bold, eller flere?

(Håber ikke mit indlæg blev ALT for forvirrende..)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

MelikkazMoar

Nitz - <3 David skriver:

Lave en "sjov" lille ting..?

Jeg kom lige på en lille sjov ide.. Nogle der kan huske der engang var sådan noget med at sende små strikkede "lapper" til tæpper?
Jeg fandt en rigtig sød Gribe bold til babyer/børn.. Der er lavet af små stykker stof .. evt. af rester..

http://www.burdastyle.com/projects/baby-grab-ball? all_images=1#project-shot-all

Så kom jeg til at tænke på at man da kunne gå sammen fx. 4 personer.. om at lave en bold hver..
Der skal 12 "puder" til hver bold. Hvis man så laver 12 forskellige "bolde" og sender 3 til hver (altså 3 personer) og de andre så sender 3 til dig. (så du selv har lavet 3 bolde, og modtaget 9)

Jeg forestillede mig at hvis der "kun" er 3 der vil være med, så liver vi en "unisex" bold.. Og hvis der så er flere så kunne vi lave en dreng og en pige bold..

Jeg ved godt at det koster lidt i porto osv.. Men jeg syns bare det kunne være sjovt at få en bold hvor man slet ikke er herre over hvilket stof der bliver brugt..
- Man kan også sætte små satin bånd i.. som stikker ud, lige som "vaskesedler/anvisninger" Det er kun fantasien der sætter grænser..

Nogle der er friske så at lave en bold, eller flere?

(Håber ikke mit indlæg blev ALT for forvirrende..)

jeg vil helt vildt gerne

Anmeld

27. april 2012

Nettemor

Det kunne være lidt sjovt. Jeg er frisk. Ér dog ikke dem bedste med sy maskinen endnu men tror det går hvis andre vil bære lidt over med mig..

Desuden vil jeg sige at min mor har lavet sådan en bold til bassen og den har altid vakt glæde. Både hos vores dreng også ved gæst er med børn c

Anmeld

27. april 2012

Nitz - <3 David

MelikkazMoar skriver:

jeg vil helt vildt gerne

Det lyder godt Så mangler vi bare to.. Eller flere.. Det kunne være lækkert hvis vi kunne lave 2 bolde.. så der er en drenge og en pige bold..

Jeg har lavet en skabelon.. Som jeg kan sende til dem der vil være med.. enten over mail.. eller med posten..
Så alle "puderne" passer sammen..

Anmeld

27. april 2012

Nitz - <3 David

Nettemor skriver:

Det kunne være lidt sjovt. Jeg er frisk. Ér dog ikke dem bedste med sy maskinen endnu men tror det går hvis andre vil bære lidt over med mig..

Desuden vil jeg sige at min mor har lavet sådan en bold til bassen og den har altid vakt glæde. Både hos vores dreng også ved gæst er med børn c

Ih hvor godt.. det tyder godt..
- Jeg er bestemt heller ikke prof til at sy.. men gør mit bedste.. Vi kan jo ikke alle være proffetionelle Jeg syns bare det kunne være en sjov ide at se hvad der kommer ud af det..
Og så syns jeg man skal lave forskellige. så man ikke sender 3 ens

Anmeld

27. april 2012

MelikkazMoar

Nitz - <3 David skriver:

Det lyder godt Så mangler vi bare to.. Eller flere.. Det kunne være lækkert hvis vi kunne lave 2 bolde.. så der er en drenge og en pige bold..

Jeg har lavet en skabelon.. Som jeg kan sende til dem der vil være med.. enten over mail.. eller med posten..
Så alle "puderne" passer sammen..

send gerne til mig.. pt tror jeg med posten er nemmest.. min printer virker kun når den gider

jeg er helt frisk.. har så meget lækkert stof liggende der bare venter på at komme frem

Anmeld

27. april 2012

Nitz - <3 David

MelikkazMoar skriver:

send gerne til mig.. pt tror jeg med posten er nemmest.. min printer virker kun når den gider

jeg er helt frisk.. har så meget lækkert stof liggende der bare venter på at komme frem

Jeg har også en masse. Især rester.. Så det er jo en god måde at få brugt det på..

Jeg tænker vi lige kan se Mandag, hvor mange der er med på ideen.. Så kan jeg lige se om ikke vi kan samle til mere end en bold.. Jeg skriver ned hvem der er med på det.. Og så kan man skrive om man ønsker at være med på dreng, pige eller unisex (blandet drenge og pige farver, og neutrale farver..)
Og så må vi tage den med skabelon, adresser osv bagefter..

Måske vi skal lave en dato hvor de skal være sendt ud.. Så der ikke er nogle der skal vente en måned på de 3 sidste "puder"

Anmeld

28. april 2012

Nettemor

Nitz - <3 David skriver:

Ih hvor godt.. det tyder godt..
- Jeg er bestemt heller ikke prof til at sy.. men gør mit bedste.. Vi kan jo ikke alle være proffetionelle Jeg syns bare det kunne være en sjov ide at se hvad der kommer ud af det..
Og så syns jeg man skal lave forskellige. så man ikke sender 3 ens

Ja enig i at man ikke skal sende 3 ens til den samme. Men syns da man skal gøre det at de 3 jeg sender til dig er magen til de 3 jeg sender til en anden. Altså så vi alle får nogenlunde ens bolde.. Eller er det dumt?

Og så syns jeg også næsten at skabelonen skal sende pr post. For at være sikker på at de bliver ens i str. Der kan jo hurtig blive forskel på dem når printer og computer er inde over..

Anmeld

28. april 2012

Nettemor

Hov og forresten hvis der kommer til at mangle en enkelt i at vi er nok til 2 så ville jeg være frisk på at være med på både en drenge og en pige bold

Anmeld

28. april 2012

Maja_4000

Sjov idé

Jeg har selv syet sådan en bold ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.