Hvad gør jeg i forhold til svigermor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Nattøs

Ja :-) smut afsted 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Ciss

Anonym skriver:

Jeg har siden starten af forholdet med min ekskæreste haft et rigtig godt forhold til min svigermor. Dog skulle jeg først lige ind under huden på hende. Hun er typen jeg kan snakke om alt med, og hun forstår mig. Hun kalder en skovl for en skovl og en spade for en spade. Vi har haft et fantastisk forhold, som jeg aldrig kunne finde på at pille ved. Hun har aldrig lagt noget pres på mig (eller os, for den sags skyld) for at vi skulle giftes og have børn hurtigst muligt.

Men nu her efter min eks og jeg gik fra hinanden har vi dog ikke set så meget til hinanden. Naturligvis, ville mange nok sige. Men jeg savner hende altså. Som den veninde hun var for mig, og jeg for hende. 

Jeg har netop modtaget en sms fra hende, om jeg ville med ud og spise sushi sammen med hende en dag inden længe. Hun lyder lidt bekymret for mig, om hvordan jeg nu har det osv.

Inderst inde har jeg lyst til at gøre det, men jeg ved ikke hvad min ekskæreste vil sige til det. Han har altid accepteret vores forhold til hinanden og syntes det var dejligt, at vi kom godt ud af det med hinanden.

Skal jeg tage "springet" og sige ja til det. Jeg ved jo godt at hun ikke vil forsøge at få os sammen igen, men derimod bare ikke vil opgive det forhold vi havde.
Er det for mærkeligt, hvis jeg siger ja? 

Jammen, det ser jeg da ikke noget galt i. Sålænge du og din eks er afklaret omkring jeres forhold, at I begge er enige om, at det er eks, og sålænge det ikke bliver totalt krise, hvis i tilfældigvis skulle mødes, så kan jeg ikke se at der er noget galt I at du er på venskabelig fod med hans mor.

Anmeld

27. april 2012

modesty

Ja da. Min mor og far ses stadig med min første kæreste som jeg gik fra da vi var 19. Det er 13 år siden.

Hvis I har et godt forhold, skal I da holde fast i det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.