Hvad gør jeg i forhold til svigermor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg har siden starten af forholdet med min ekskæreste haft et rigtig godt forhold til min svigermor. Dog skulle jeg først lige ind under huden på hende. Hun er typen jeg kan snakke om alt med, og hun forstår mig. Hun kalder en skovl for en skovl og en spade for en spade. Vi har haft et fantastisk forhold, som jeg aldrig kunne finde på at pille ved. Hun har aldrig lagt noget pres på mig (eller os, for den sags skyld) for at vi skulle giftes og have børn hurtigst muligt.

Men nu her efter min eks og jeg gik fra hinanden har vi dog ikke set så meget til hinanden. Naturligvis, ville mange nok sige. Men jeg savner hende altså. Som den veninde hun var for mig, og jeg for hende. 

Jeg har netop modtaget en sms fra hende, om jeg ville med ud og spise sushi sammen med hende en dag inden længe. Hun lyder lidt bekymret for mig, om hvordan jeg nu har det osv.

Inderst inde har jeg lyst til at gøre det, men jeg ved ikke hvad min ekskæreste vil sige til det. Han har altid accepteret vores forhold til hinanden og syntes det var dejligt, at vi kom godt ud af det med hinanden.

Skal jeg tage "springet" og sige ja til det. Jeg ved jo godt at hun ikke vil forsøge at få os sammen igen, men derimod bare ikke vil opgive det forhold vi havde.
Er det for mærkeligt, hvis jeg siger ja? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Jeg har siden starten af forholdet med min ekskæreste haft et rigtig godt forhold til hende. Dog skulle jeg først lige ind under huden på hende. Hun er typen jeg kan snakke om alt med, og hun forstår mig. Hun kalder en skovl for en skovl og en spade for en spade. Vi har haft et fantastisk forhold, som jeg aldrig kunne finde på at pille ved. Hun har aldrig lagt noget pres på mig (eller os, for den sags skyld) for at vi skulle giftes og have børn hurtigst muligt.

Men nu her efter min eks og jeg gik fra hinanden har vi dog ikke set så meget til hinanden. Naturligvis, ville mange nok sige. Men jeg savner hende altså. Som den veninde hun var for mig, og jeg for hende. 

Jeg har netop modtaget en sms fra hende, om jeg ville med ud og spise sushi sammen med hende en dag inden længe. Hun lyder lidt bekymret for mig, om hvordan jeg nu har det osv.

Inderst inde har jeg lyst til at gøre det, men jeg ved ikke hvad min ekskæreste vil sige til det. Han har altid accepteret vores forhold til hinanden og syntes det var dejligt, at vi kom godt ud af det med hinanden.

Skal jeg tage "springet" og sige ja til det. Jeg ved jo godt at hun ikke vil forsøge at få os sammen igen, men derimod bare ikke vil opgive det forhold vi havde.

hvis du har et godt forhold til hende, og din eks ikke har nogen ny dame jamen så ser jeg da ikke noget problem i det

Anmeld

27. april 2012

2721

Jeg synes du skal takke ja og hygge dig med hende

Anmeld

27. april 2012

Troldemommi

Jeg syntes det lyder som en fin ide, hvis i kommer så godt ud det med hinanden så skal i da beholde jeres venskab, jeg syntes det er dejligt at høre at to kvinder i sådan en forskellig alder har det så godt sammen.

din eks skal vel ikke bestemme hvem hans eks kæreste og mor skal ses med :-) men det kan da også være han er helt med på ideen.

Håber i mødes og får en god oplevelse sammen

Monica

Anmeld

27. april 2012

Janni.

Afsted med dig, hvad venter du på?  

Synes da når i har sådan et godt forhold til hinanden, så vil det da være synd at lade det gå tabt. 

Anmeld

27. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg har siden starten af forholdet med min ekskæreste haft et rigtig godt forhold til min svigermor. Dog skulle jeg først lige ind under huden på hende. Hun er typen jeg kan snakke om alt med, og hun forstår mig. Hun kalder en skovl for en skovl og en spade for en spade. Vi har haft et fantastisk forhold, som jeg aldrig kunne finde på at pille ved. Hun har aldrig lagt noget pres på mig (eller os, for den sags skyld) for at vi skulle giftes og have børn hurtigst muligt.

jeg kan se det kan blive et problem hvis din ex går hen og får en ny kæreste. Jeg tror måske hun ville synes det var underligt.

Men hvis din svigermor har et godt forhold til sin søn, har hun sikkert talt med ham om det inden invitationen.

Jeg ville dog for en sikkerheds skyld lige vende den med exen.

Anmeld

27. april 2012

Nadia&Daniel

jydeinden skriver:

hvis du har et godt forhold til hende, og din eks ikke har nogen ny dame jamen så ser jeg da ikke noget problem i det

Anmeld

27. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det lyder som en rigtig hyggelig ide! Ka ik se hva der sku være galt i det! Vh stine

Anmeld

27. april 2012

Kay

jeg syntes godt du kan gøre det... det er jo ikke dig der skal forholde dig til ham... det er hans mor der må "klare" den del

Anmeld

27. april 2012

Røverdatter

Det synes jeg godt du kan

Nu ved jeg godt det ikke helt er det samme, men jeg ses stadig med min fars ekskæreste, selvom min far nu er i et (endnu lykkeligere) forhold med en anden kvinde. Jeg snakker også åbent overfor min far og hans nuværende kæreste om hvad mig og hans ekskæreste fx. har lavet eller snakket om, og de synes bare det er fedt vi har holdt kontakten

Så jeg synes godt du kan tage kontakt og ses med din eks-svigermor - det er da bare fantastisk at i har så godt et forhold sammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.