Hvordan har i det med, at der gøres forskel på børn? Og er det uanset alder?
Jeg blev faktisk en smule tøsefornærmet, da jeg fandt ud af at min lillebror på 11 år har fået et helt nyt fladskærms tv i fødselsdagsgave.
Selv er jeg 22 år og har en søster på 18 år.
Aldrig i vores liv har vi fået så store gaver, ikke engang til i konfirmationsgaver.
Min lillebror er på vej til at blive en rigtig skidt dreng, har allerede mange problemer. Startede da mine forældre blev skilt for 7 år siden.
Og nu skal ham og min mor flytte ud til hendes kæreste, så synes min mor der skulle være noget der lokkede og som en belønning for at han flyttede med.
Det var der sku da aldrig den gang vi skulle flytte fra min far og hun efter 14 dage havde en ny kæreste 
Han er virkelig møg forkælet, får nyt mærketøj hver/hveranden uge. Render ude som det passer ham og der er bare ingen konsekvenser 
Så tænker jeg bare, hvorfor falder der intet til den anden side? Da jeg blev gift med min mand var der ingen støtte overhovedet fra hendes side, ikke engang et lille bidrag til min kjole (manden fik til gengæld alt sit tøj at hans forældre og af dem fik vi også transport og fotograf), heller ikke da vi fik vores datter og der har endnu ikke været til den nye, som ikke er kommet til verden endnu.
Jeg er simpelthen i chok over, at han får i hoved og røv når han er så strid som han er 
Er dette forskelsbehandling? Min søster og jeg er absolut ikke noget mere efter vi er flyttet hjemmefra, og det gør mig virkelig ked af det.
Anmeld