Massiv møb -hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Joan ( Smallie )

Det er ikke fordi jeg kan hjælpe dig nu men vil bare lige fortælle at da jeg var lille havde jeg også RIGTIG meget møb og det ville bare ikke gå væk.

Min mor tog mig med til kiropraktor fordi hun havde hørt det kunne hjælpe og sørme ikke om det gjorde. Jeg har haft det 2 eller 3 gange siden jeg var afsted.

Håber du kan bruge min historie til noget.

God bedring til ungerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Hollybaby

Hej

Lige et hurtigt godt råd. -prøv i en periode at droppe alt mælk og mælkeprodukter til dit barn. Mælk kan mange gange være årsag til møb.

Anmeld

27. april 2012

4xGreve

Henri84 skriver:

Alberte har jo møb igen igen.. Troede virkelig jeg var hærdet efter som hun har haft det 20+ gange og E også har haft det meget..
Men jeg har aldrig set noget lignende! Vi fik øredråber ved egen læge i går, hun vil helst ikke give mixtur da Alberte muligvis er penicilinallergiker..
Men jeg kan bare slet ikke få de skide dråber ind i øret! Øret er bogstavelig talt stoppet med betændelse, kan ikke en gang se ind.. Løber konstant og tørrer øreflippen så hun ikke drypper med betændelse på tøjet..
Har forsøgt at skylle med eddike-salt vand med det kan jeg heller ikke få ind i øret pga alt betændelsen.. Hvad dælen gør jeg lige??

hold da op ven nu igen! det er hårdt dine unger skal døje sådan...

ved desværre ikke lige hvad du skal gør, andet end evt.  ringe til lægen igen?

men vil ikke smutte uden lige at give dig en kæmpe stor

Anmeld

28. april 2012

Tona

Henri84 skriver:

Alberte har jo møb igen igen.. Troede virkelig jeg var hærdet efter som hun har haft det 20+ gange og E også har haft det meget..
Men jeg har aldrig set noget lignende! Vi fik øredråber ved egen læge i går, hun vil helst ikke give mixtur da Alberte muligvis er penicilinallergiker..
Men jeg kan bare slet ikke få de skide dråber ind i øret! Øret er bogstavelig talt stoppet med betændelse, kan ikke en gang se ind.. Løber konstant og tørrer øreflippen så hun ikke drypper med betændelse på tøjet..
Har forsøgt at skylle med eddike-salt vand med det kan jeg heller ikke få ind i øret pga alt betændelsen.. Hvad dælen gør jeg lige??

Jeg ved godt at det ikke ikke hjælper dig meget lige nu, men jeg ville bare lige sige at det er en god ide ved gentagende MØB at undlade mælkeprodukter for det kan tit tage det helt. Hvis du ikke orker det, så kan det faktisk også tit hjælpe blot at skifte til 100 % økologiske mælkeprodukter.

God bedring med hende

Anmeld

29. april 2012

prettybutterfly

Min datter har selv haft møb 18 gange og har selvf. dræn så det kan løbe ud(lyder som alberte). Vi plejer bare at tørre det værste snask med papir/vatpinde og så ligge hende flat ned på den ene side - sprøjte ind og lade hende ligge et par min(eller så længe vi kan, nogle gange kun sekunder). Vender om på den anden side og gøre det samme. Tror nu nok dråberne skal virke efter et par dage!!

Rigtig god bedring

ORV PS: Det er måske en god ide at gøre som hollybaby siger ang mælk! Vi har selv fjernet komælk fra datteren og hun er betydeligt meget raskere! Sidst hun havde møb var i december da vi forsøgte at give hende mælk igen efter en lang pause. Og efter 2-3 uger med komælk fik hun møb igen så den er endnu engang fjernet. Så % ko mælk hjælper meget herhjemme!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.