Massiv møb -hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. april 2012

Henri84

Alberte har jo møb igen igen.. Troede virkelig jeg var hærdet efter som hun har haft det 20+ gange og E også har haft det meget..
Men jeg har aldrig set noget lignende! Vi fik øredråber ved egen læge i går, hun vil helst ikke give mixtur da Alberte muligvis er penicilinallergiker..
Men jeg kan bare slet ikke få de skide dråber ind i øret! Øret er bogstavelig talt stoppet med betændelse, kan ikke en gang se ind.. Løber konstant og tørrer øreflippen så hun ikke drypper med betændelse på tøjet..
Har forsøgt at skylle med eddike-salt vand med det kan jeg heller ikke få ind i øret pga alt betændelsen.. Hvad dælen gør jeg lige??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Jonatansmor

Henri84 skriver:

Alberte har jo møb igen igen.. Troede virkelig jeg var hærdet efter som hun har haft det 20+ gange og E også har haft det meget..
Men jeg har aldrig set noget lignende! Vi fik øredråber ved egen læge i går, hun vil helst ikke give mixtur da Alberte muligvis er penicilinallergiker..
Men jeg kan bare slet ikke få de skide dråber ind i øret! Øret er bogstavelig talt stoppet med betændelse, kan ikke en gang se ind.. Løber konstant og tørrer øreflippen så hun ikke drypper med betændelse på tøjet..
Har forsøgt at skylle med eddike-salt vand med det kan jeg heller ikke få ind i øret pga alt betændelsen.. Hvad dælen gør jeg lige??

Altså da jeg var lille havde min mor sådan en lille "sugeting" hun købte på apoteket. Den havde form som en ballon, var blå, i gummi og med en lille tut på så hun kunne suge ting, giver det mening?

Vi brugte den til når mine mindre søskende stoppede perler for langt op i næsen/i ørene - måske du kan få suget det betædelse ud med den dims?

Anmeld

27. april 2012

Henri84

Jonatansmor skriver:

Altså da jeg var lille havde min mor sådan en lille "sugeting" hun købte på apoteket. Den havde form som en ballon, var blå, i gummi og med en lille tut på så hun kunne suge ting, giver det mening?

Vi brugte den til når mine mindre søskende stoppede perler for langt op i næsen/i ørene - måske du kan få suget det betædelse ud med den dims?

Må man det?? Man må
Jo f.eks. ikke rense ører med de der vatpinde fordi der kan være bakterier på..

Anmeld

27. april 2012

Jonatansmor

Henri84 skriver:

Må man det?? Man må

Jamen den der pipette kommer aldrig rigtigt ind i øret. Kogt vand ville vel sterilisere den... tænker jeg...

Det der vat er jo noget ganske andet, end materiale der er beregnet til at bruge på mennesker?

Anmeld

27. april 2012

2721

Jeg tænker også som jonathansmor forslår at det må kun suges eller skylles ud, med sådan en. Eller måske bare en engangsservice sprøjte?
Rigtig rigtig god bedring

Anmeld

27. april 2012

Tvillingemor80

Du skal ringe til din øerlæge .. Hun har en maskine han kan suge det ud med .. Det for mine piger hver gang ..

Anmeld

27. april 2012

Klumpe-dumpe

Henri84 skriver:

Må man det?? Man må

øv med alberte

jeg ville bestemt ikke bruge den snot-suger i øret, men der imod kontakte ørelægen, da han ved hvad kan gør ved en sugning.

god bedring med bette-musen

Anmeld

27. april 2012

Henri84

Og nu er hun så gået fra feberfri til 39,0 på 1 1/2 time :/

Anmeld

27. april 2012

Klumpe-dumpe

Henri84 skriver:

Og nu er hun så gået fra feberfri til 39,0 på 1 1/2 time :/

Kan du ikke nå at få fat i en ørelæge?

malucca har prøvet den anden vej, at gå fra feber til ingen feber da trommehinden sprang....

Anmeld

27. april 2012

Henri84

Ariel skriver:

Kan du ikke nå at få fat i en ørelæge?

malucca har prøvet den anden vej, at gå fra feber til ingen feber da trommehinden sprang....

Ørelægen har lukket for Tlf om fredagen da han opererer :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.