Jeg gør det ikke så tit.. men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

MomInTheMaking

MariaJ skriver:

Nårh, hvor en sød lille kanin .

Apropos børnetøj i USA størrelser, så har vi også fået en del i gave, og min erfaring har været at størrelserne aldrig passer med alderen. Vores datter, der er helt gennemsnitlig i størrelse brugte bodyer og kjoler vi havde fået i US str 9 måneder, da hun var ca 3-4 måneder. Vi fik noget tøj igen i US str 2 år i efteråret (da var vores datter halvandet år), og noget af det måtte vi lægge væk ubrugt, fordi det allerede da var for småt. Jeg ved ikke om størrelserne altid er så små eller om det er bestemte butikker/mærker den er gal med, men det vi har fået har i hvert fald været meget småt i størrelserne.  

Ja, det er rigtig nok at størrelserne er lidt "off", men herhjemme er de også ret forskellige..  Men Penny har brugt str. 80 siden hun blev 6 mdr. og er allerede igang med noget at str. 86 tøjet. Hun vejer 11 kg og er 76 cm. så hun er stor for sin alder. hehe.

Men det er rigtig at US str. er ret anderledes, for vi har en masse fra da min mand var dreng og det er meget lille i str. i forhold til de ting vi købte til hende herhjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

MomInTheMaking

Mette6070 skriver:

Årh, hvor er hun sød! 

En lidt sent påskehare  

Tak.^^ Ja, men så bruger vi det på påske hilsnen næste år. det skal nok blive et hit.

Anmeld

27. april 2012

La´chrissen

Hvor er hun da lækker

Anmeld

27. april 2012

MomInTheMaking

Happiness skriver:

Nøj en lækker dragt. Og en smuk smuk pige

Tak. ja, den er for cute.

Anmeld

27. april 2012

MomInTheMaking

B&J skriver:

sikke en nuttede kanin i har jer hun er da for dejlig...

hihi.. tak.^^

Anmeld

27. april 2012

MomInTheMaking

Ciss skriver:

Hvor er hun bare SØD! Verdens mest charmerende lille påskehare!

tak. jah hun er bare så dejlig..^^

Anmeld

27. april 2012

Nettemor

Mom In The Making skriver:

Haha.. nej, det var faktisk første gang hun oplevede græs, så man var en anelse skeptisk over hele situationen.

Det er også noget mærkeligt noget det græs!

Anmeld

27. april 2012

MomInTheMaking

la'chrissen skriver:

Hvor er hun da lækker

tak.

Anmeld

27. april 2012

Wimmie

Mom In The Making skriver:

Tak. Hehe.. ja, tror det er en walmart kreation så den er jo nok ikke engang dyr.

Et lille sidespor.. det er altså lidt sjovt at din datter hedder Mila, vi har LIGE snakket om i går at hvis vi fik en pige mere en dag, så skulle hun hedde Mila.

Haha, sjovt 

Men det er også et fint navn 

Og ja, Walmart er jo til at overkomme i pris 

Anmeld

27. april 2012

Nattøs

sød dragt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.