Jeg gør det ikke så tit.. men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.684 visninger
33 svar
0 synes godt om
27. april 2012

MomInTheMaking

..jeg bliver simpelthen nødt til at vise jer min søde datter.

Hun har en farfar i USA og da hun blev født sendte han denne dragt til os, det er str. 12 mdr. og vi regnede derfor ikke med at hun skulle bruge den før til næste efterår, MEN skæbnen ville at Penny var en meget stor pige da hun kom ud og jo så selvfølgelig er blevet ved med at være det, så hun kan passe den nu. ca. 6 mdr. og 3 uger gammel.

ER hun ikke sød?.

Det er vidst næste års påske hilsen der er i hun nu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Wimmie

Årh hvor er hun bare skøn! Sikke da en sød dragt... Mila har også en farfar i USA, måske jeg skal lokke lidt 

Anmeld

27. april 2012

Nettemor

Nårh hvor er hun nusser! Det var da helt vildt...

Det ser dog ikke ud til hun er enig

Anmeld

27. april 2012

MariaJ

Nårh, hvor en sød lille kanin .

Apropos børnetøj i USA størrelser, så har vi også fået en del i gave, og min erfaring har været at størrelserne aldrig passer med alderen. Vores datter, der er helt gennemsnitlig i størrelse brugte bodyer og kjoler vi havde fået i US str 9 måneder, da hun var ca 3-4 måneder. Vi fik noget tøj igen i US str 2 år i efteråret (da var vores datter halvandet år), og noget af det måtte vi lægge væk ubrugt, fordi det allerede da var for småt. Jeg ved ikke om størrelserne altid er så små eller om det er bestemte butikker/mærker den er gal med, men det vi har fået har i hvert fald været meget småt i størrelserne.  

Anmeld

27. april 2012

Mette6070

Årh, hvor er hun sød! 

En lidt sent påskehare  

Anmeld

27. april 2012

Happiness

Nøj en lækker dragt. Og en smuk smuk pige

Anmeld

27. april 2012

B&J

sikke en nuttede kanin i har jer hun er da for dejlig...

Anmeld

27. april 2012

MomInTheMaking

Wimmie skriver:

Årh hvor er hun bare skøn! Sikke da en sød dragt... Mila har også en farfar i USA, måske jeg skal lokke lidt 

Tak. Hehe.. ja, tror det er en walmart kreation så den er jo nok ikke engang dyr.

Et lille sidespor.. det er altså lidt sjovt at din datter hedder Mila, vi har LIGE snakket om i går at hvis vi fik en pige mere en dag, så skulle hun hedde Mila.

Anmeld

27. april 2012

Ciss

Mom In The Making skriver:

..jeg bliver simpelthen nødt til at vise jer min søde datter.

Hun har en farfar i USA og da hun blev født sendte han denne dragt til os, det er str. 12 mdr. og vi regnede derfor ikke med at hun skulle bruge den før til næste efterår, MEN skæbnen ville at Penny var en meget stor pige da hun kom ud og jo så selvfølgelig er blevet ved med at være det, så hun kan passe den nu. ca. 6 mdr. og 3 uger gammel.

ER hun ikke sød?.

Det er vidst næste års påske hilsen der er i hun nu.

Hvor er hun bare SØD! Verdens mest charmerende lille påskehare!

Anmeld

27. april 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Nårh hvor er hun nusser! Det var da helt vildt...

Det ser dog ikke ud til hun er enig

Haha.. nej, det var faktisk første gang hun oplevede græs, så man var en anelse skeptisk over hele situationen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.