Anonym skriver:
Har en dreng fra Januar i år. Og står nu med endnu en positiv test .... Nu har jeg så haft ringet til lægen, men min læge har ferie i de næste 2 uger.. Og jeg kan være blevet gravid i januar måned, februar, marts eller april måned. - Men men men - lægerne siger at jeg skal vente til at min læge kommer tilbage .. ellers skal jeg ringe på mandag og få en tid hos en anden en... og ham den anden har jeg haft en dårlig oplevelse med før. Han skulle lave en gynækologisk undersøgelse og snakkede til mig som om at jeg ikke var andet end noget skrald. Og så er han også udlænding. Ikke fordi at det er det største problem, men sidst snakkede han bare slet ikke pænt overhovedet og det gjorde mig rigtig ked af det.
Min kærestes læge, siger at vi SKAL tage det hele gennem MIN læge. Men da han først er der om 2 uger, kan jeg være aaaaaaaalt for langt henne ( tænker i forhold til NF-Scanningen) ...
Hvad gør jeg? skal jeg virkelig vente 2 uger endnu? eller skal jeg bare bide i det sure æble og tage ham udlændingen, som kun har givet mig dårlige oplevelser? 
Jeg ville i første omgang tage den læge der er, for at blive sendt til terminsscanning. Han behøver jo ikke at gøre andet end at sende dig videre i systemet. Da du selv har 5 positive teste, vil jeg i hvert fald mene det er spild af tid at lade lægenn lave en test på dig også 
Og så få en tid hos din egen læge når han/hun kommer tilbage fra ferie.
Jeg selv blev gravid igen, da Silas var 4 måneder gammel. Jeg havde dog haft mens 2 gange efter fødslen så jeg havde nogenlunde styr på min cyklus igen. Så nu har vi 2 guldklumper med 13 måneder imellem.
Anmeld