Hjælp hjælp hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Jeg gik ud fra at grunden til at jeg ikke fik min mens var fordi at min krop lige havde født. Men tog en test i onsdags, og 2 i torsdags og 2 i morges, alle er synlige positive. Altså, begge streger er lige tydelige ... så 5 tests i alt..

Det er ikk sikker at det kan være hcg'en fra din første fødste der kan måles endnu :s
Jeg ved ikk præcis hvornår sådan noget er ude af kroppen. Tænker bare at jeg har da hørt om positiv test efter abort, men det kan da godt ske fødsel er noget andet:s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Det er ikk sikker at det kan være hcg'en fra din første fødste der kan måles endnu :s
Jeg ved ikk præcis hvornår sådan noget er ude af kroppen. Tænker bare at jeg har da hørt om positiv test efter abort, men det kan da godt ske fødsel er noget andet:s

Godt spørgsmål egentlig..

Anmeld

27. april 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Har en dreng fra Januar i år. Og står nu med endnu en positiv test .... Nu har jeg så haft ringet til lægen, men min læge har ferie i de næste 2 uger.. Og jeg kan være blevet gravid i januar måned, februar, marts eller april måned. - Men men men - lægerne siger at jeg skal vente til at min læge kommer tilbage .. ellers skal jeg ringe på mandag og få en tid hos en anden en... og ham den anden har jeg haft en dårlig oplevelse med før. Han skulle lave en gynækologisk undersøgelse og snakkede til mig som om at jeg ikke var andet end noget skrald. Og så er han også udlænding. Ikke fordi at det er det største problem, men sidst snakkede han bare slet ikke pænt overhovedet og det gjorde mig rigtig ked af det.

Min kærestes læge, siger at vi SKAL tage det hele gennem MIN læge. Men da han først er der om 2 uger, kan jeg være aaaaaaaalt for langt henne ( tænker i forhold til NF-Scanningen) ...

Hvad gør jeg? skal jeg virkelig vente 2 uger endnu? eller skal jeg bare bide i det sure æble og tage ham udlændingen, som kun har givet mig dårlige oplevelser?

Jeg ville i første omgang tage den læge der er, for at blive sendt til terminsscanning. Han behøver jo ikke at gøre andet end at sende dig videre i systemet. Da du selv har 5 positive teste, vil jeg i hvert fald mene det er spild af tid at lade lægenn lave en test på dig også

Og så få en tid hos din egen læge når han/hun kommer tilbage fra ferie.

Jeg selv blev gravid igen, da Silas var 4 måneder gammel. Jeg havde dog haft mens 2 gange efter fødslen så jeg havde nogenlunde styr på min cyklus igen. Så nu har vi 2 guldklumper med 13 måneder imellem.

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Jeg ville i første omgang tage den læge der er, for at blive sendt til terminsscanning. Han behøver jo ikke at gøre andet end at sende dig videre i systemet. Da du selv har 5 positive teste, vil jeg i hvert fald mene det er spild af tid at lade lægenn lave en test på dig også

Og så få en tid hos din egen læge når han/hun kommer tilbage fra ferie.

Jeg selv blev gravid igen, da Silas var 4 måneder gammel. Jeg havde dog haft mens 2 gange efter fødslen så jeg havde nogenlunde styr på min cyklus igen. Så nu har vi 2 guldklumper med 13 måneder imellem.

Tusind tak. det vil jeg prøve :-D

Anmeld

27. april 2012

Kay

kan du ik prøve at ringe til sekeretæren og høre om du ik bare kan få en henvisning til termin scanning... det er jo den eneste måde at finde ud af hvor langt du er? der er jo ik rigtig noget den anden læge kan gøre ??

Anmeld

27. april 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Tusind tak. det vil jeg prøve :-D

Nå ja, og tillykke med graviditeten 

Anmeld

27. april 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Nå ja okay, det er rigtig nok

Ja det er det.

jeg tænker at hvis det er et barn i er sikre på i vil beholde, kan i vel godt vente de to uger til at komme til lægen?

Anmeld

27. april 2012

morbibi

Anonym skriver:

Har en dreng fra Januar i år. Og står nu med endnu en positiv test .... Nu har jeg så haft ringet til lægen, men min læge har ferie i de næste 2 uger.. Og jeg kan være blevet gravid i januar måned, februar, marts eller april måned. - Men men men - lægerne siger at jeg skal vente til at min læge kommer tilbage .. ellers skal jeg ringe på mandag og få en tid hos en anden en... og ham den anden har jeg haft en dårlig oplevelse med før. Han skulle lave en gynækologisk undersøgelse og snakkede til mig som om at jeg ikke var andet end noget skrald. Og så er han også udlænding. Ikke fordi at det er det største problem, men sidst snakkede han bare slet ikke pænt overhovedet og det gjorde mig rigtig ked af det.

Min kærestes læge, siger at vi SKAL tage det hele gennem MIN læge. Men da han først er der om 2 uger, kan jeg være aaaaaaaalt for langt henne ( tænker i forhold til NF-Scanningen) ...

Hvad gør jeg? skal jeg virkelig vente 2 uger endnu? eller skal jeg bare bide i det sure æble og tage ham udlændingen, som kun har givet mig dårlige oplevelser?

Hvis du skal beholde barnet, så synes jeg du skal vente, til du er i gode hænder. Barnet løber jo ingen steder .
Men skal du have det fjernet, så skal det jo gå stærkt.

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Hvis du skal beholde barnet, så synes jeg du skal vente, til du er i gode hænder. Barnet løber jo ingen steder .
Men skal du have det fjernet, så skal det jo gå stærkt.

Vi beholder barnet

Anmeld

27. april 2012

Tona

Jeg kender en som havde et lignende problem og som skabte sig åndsvag overfor vagtlægen og sagde at hun havde slemme, slemme smerter i underlivet. Hun kom så til akut scanning og fik dermed fastsat termin sådan ca i alt fald og kunne så vente på egen læge...ved ikke om det kan anbefales at gøre sådan dog  

OG STORT TILLYKKE

I øvrigt ville jeg ikke gå ind til den dumme læge hvis jeg var dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.