Hjælp hjælp hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. april 2012

Anonym trådstarter

Har en dreng fra Januar i år. Og står nu med endnu en positiv test .... Nu har jeg så haft ringet til lægen, men min læge har ferie i de næste 2 uger.. Og jeg kan være blevet gravid i januar måned, februar, marts eller april måned. - Men men men - lægerne siger at jeg skal vente til at min læge kommer tilbage .. ellers skal jeg ringe på mandag og få en tid hos en anden en... og ham den anden har jeg haft en dårlig oplevelse med før. Han skulle lave en gynækologisk undersøgelse og snakkede til mig som om at jeg ikke var andet end noget skrald. Og så er han også udlænding. Ikke fordi at det er det største problem, men sidst snakkede han bare slet ikke pænt overhovedet og det gjorde mig rigtig ked af det.

Min kærestes læge, siger at vi SKAL tage det hele gennem MIN læge. Men da han først er der om 2 uger, kan jeg være aaaaaaaalt for langt henne ( tænker i forhold til NF-Scanningen) ...

Hvad gør jeg? skal jeg virkelig vente 2 uger endnu? eller skal jeg bare bide i det sure æble og tage ham udlændingen, som kun har givet mig dårlige oplevelser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

henh01

jeg ville tage den læge jeg kunne få

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

jeg ville tage den læge jeg kunne få

Ja det virker også mest logiskt.

Anmeld

27. april 2012

henh01

Anonym skriver:

Ja det virker også mest logiskt.

særligt hvis du mistænker at være længere henne end som så..

Er det første gang du tester efter du har født?

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

særligt hvis du mistænker at være længere henne end som så..

Er det første gang du tester efter du har født?

Jeg gik ud fra at grunden til at jeg ikke fik min mens var fordi at min krop lige havde født. Men tog en test i onsdags, og 2 i torsdags og 2 i morges, alle er synlige positive. Altså, begge streger er lige tydelige ... så 5 tests i alt..

Anmeld

27. april 2012

henh01

Anonym skriver:

Jeg gik ud fra at grunden til at jeg ikke fik min mens var fordi at min krop lige havde født. Men tog en test i onsdags, og 2 i torsdags og 2 i morges, alle er synlige positive. Altså, begge streger er lige tydelige ... så 5 tests i alt..

okay - tænker mere hvis du havde taget en test i feb som var negativ så havde du et lidt andet perspektiv.

Er det et barn I vil beholde?

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

okay - tænker mere hvis du havde taget en test i feb som var negativ så havde du et lidt andet perspektiv.

Er det et barn I vil beholde?

Nå ja okay, det er rigtig nok

Ja det er det.

Anmeld

27. april 2012

henh01

Anonym skriver:

Nå ja okay, det er rigtig nok

Ja det er det.

Jamen så STORT tillykke

Det bliver jo så måske 2 2012 børn

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jamen så STORT tillykke

Det bliver jo så måske 2 2012 børn

Mange tak :-D Ja det kunne sagtens blive sådan

Anmeld

27. april 2012

Pinkrose

Anonym skriver:

Har en dreng fra Januar i år. Og står nu med endnu en positiv test .... Nu har jeg så haft ringet til lægen, men min læge har ferie i de næste 2 uger.. Og jeg kan være blevet gravid i januar måned, februar, marts eller april måned. - Men men men - lægerne siger at jeg skal vente til at min læge kommer tilbage .. ellers skal jeg ringe på mandag og få en tid hos en anden en... og ham den anden har jeg haft en dårlig oplevelse med før. Han skulle lave en gynækologisk undersøgelse og snakkede til mig som om at jeg ikke var andet end noget skrald. Og så er han også udlænding. Ikke fordi at det er det største problem, men sidst snakkede han bare slet ikke pænt overhovedet og det gjorde mig rigtig ked af det.

Min kærestes læge, siger at vi SKAL tage det hele gennem MIN læge. Men da han først er der om 2 uger, kan jeg være aaaaaaaalt for langt henne ( tænker i forhold til NF-Scanningen) ...

Hvad gør jeg? skal jeg virkelig vente 2 uger endnu? eller skal jeg bare bide i det sure æble og tage ham udlændingen, som kun har givet mig dårlige oplevelser?

Jeg ville ringe til en gynækologisk klinik. Gjorde jeg i starten sf min graviditet da jeg ikk anede hvor langt henne jeg var og eftersom jeg brugte sygesikring betalte jeg ikk , men ved der findes forskellige. Din egen læge kan jo heller ikk scanne dig så dy ville nok skulle til en klinik alligevel for at få set på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.