Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LouiseVous skriver: Lige præcis..Åhh jamen held og lykke med det også. Tror bare det er at komme ud og søge læreplads så og tage den derfra:-)
Lige præcis..Åhh jamen held og lykke med det også. Tror bare det er at komme ud og søge læreplads så og tage den derfra:-)
tak ja jeg håber bare at jeg kan beholde dem i ellers føler jeg mig helt tom uden dem siddende i..smiler..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DenLykkelige skriver: Man kan jo lidt undre sig over dobbelmoralen i at have den ved munden når det nu er hos en tandlæge? Når alle tandlæger strengt er imod at piercingerne kan røre tænderne??
Man kan jo lidt undre sig over dobbelmoralen i at have den ved munden når det nu er hos en tandlæge? Når alle tandlæger strengt er imod at piercingerne kan røre tænderne??
ja det ved jeg godt
VanessaSparre skriver: Min fejl, læste forkert og troede du spurgte om man kunne have piercinger i ansigtet når man er hos tandlægen
Min fejl, læste forkert og troede du spurgte om man kunne have piercinger i ansigtet når man er hos tandlægen
haha
Anonym skriver: tak ja jeg håber bare at jeg kan beholde dem i ellers føler jeg mig helt tom uden dem siddende i..smiler..
LouiseVous skriver: Smiler, kender det godt. Har i tungen, men vil gerne have flere tør bare ikke
Smiler, kender det godt. Har i tungen, men vil gerne have flere tør bare ikke
jeg forstår slet ikke at du har turdet at få i tungen..smiler..
Anonym skriver: jeg forstår slet ikke at du har turdet at få i tungen..smiler..
LouiseVous skriver: Smiler, det var over hovedet ikk slemt. Men tør dælme ikk de to andre steder jeg vil have :-( hehe:-)
Smiler, det var over hovedet ikk slemt. Men tør dælme ikk de to andre steder jeg vil have :-( hehe:-)
haha..jeg tør ikke at prøve...hvem ved, måske finder du mod til at få de to andre piercinger en dag..smiler..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128