tandklinikassistent og piercinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.323 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. april 2012

Anonym trådstarter

må man have piercinger i ansigtet når man er tandklinikassistent? kan ikke finde noget om det nogen steder. tænker på en lille piercing med sten i næsen og én i siden af læben som også er en lille sten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Nettemor

Det er ikke noget jeg ved en masse om men jeg tror som udgangspunkt nej. Men i bund og grund tror jeg det er op til arbejdsgiveren..

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Det er ikke noget jeg ved en masse om men jeg tror som udgangspunkt nej. Men i bund og grund tror jeg det er op til arbejdsgiveren..

. jeg arbejde engang et sted hvor der også var den såkaldte piercinge lov om at man ikke måtte have piercinger diverse steder..men fik lov til at beholde den i næsen da det alligevel er en lille sten der ikke virker stødende på nogen måder..håber at en tandklinikassistent kan svarer mig herinde

Anmeld

27. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Det er op til der hvor du bliver ansat. Kunne forstille mig du måske vil blive spurgt om du er intr. at dække den ved siden af læben til i arbejdstiden. Meen igen- det er altså en piercing/tatoo verden Vi lever i nu, så tror langsomt reglerne er ved at bløde op. Især også når det er små sten der er snakke om.

Personligt har jeg ikke noget imod de små sten, synes de flotte, især til nogle. Men fx sådan en tyrering kan jeg ikk fordrage.. :-(

Men tror bare du skal søge løs, og se hvad de siger de forskellige steder:-) Held og Lykke med jobsøgningen

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Det er op til der hvor du bliver ansat. Kunne forstille mig du måske vil blive spurgt om du er intr. at dække den ved siden af læben til i arbejdstiden. Meen igen- det er altså en piercing/tatoo verden Vi lever i nu, så tror langsomt reglerne er ved at bløde op. Især også når det er små sten der er snakke om.

Personligt har jeg ikke noget imod de små sten, synes de flotte, især til nogle. Men fx sådan en tyrering kan jeg ikk fordrage.. :-(

Men tror bare du skal søge løs, og se hvad de siger de forskellige steder:-) Held og Lykke med jobsøgningen

præcis . Tyreringe og andre store piercinger er jeg heller ikke så vild med..men når det nu kun er en sten så synes jeg ikke at det virker stødende på nogen måder..

mange tak men jeg skal først igang med uddannelsen..smiler..vil bare gerne vide det på forhånd da jeg ikke kan finde noget om det nogen steder..

Anmeld

27. april 2012

BabyMama2

27. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

præcis . Tyreringe og andre store piercinger er jeg heller ikke så vild med..men når det nu kun er en sten så synes jeg ikke at det virker stødende på nogen måder..

mange tak men jeg skal først igang med uddannelsen..smiler..vil bare gerne vide det på forhånd da jeg ikke kan finde noget om det nogen steder..

Lige præcis..

Åhh jamen held og lykke med det også. Tror bare det er at komme ud og søge læreplads så og tage den derfra:-)

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

VanessaSparre skriver:

?

Anmeld

27. april 2012

DenLykkelige

Anonym skriver:

må man have piercinger i ansigtet når man er tandklinikassistent? kan ikke finde noget om det nogen steder. tænker på en lille piercing med sten i næsen og én i siden af læben som også er en lille sten?

Man kan jo lidt undre sig over dobbelmoralen i at have den ved munden når det nu er hos en tandlæge?

Når alle tandlæger strengt er imod at piercingerne kan røre tænderne??

Anmeld

27. april 2012

BabyMama2

Anonym skriver:

?

Min fejl, læste forkert og troede du spurgte om man kunne have piercinger i ansigtet når man er hos tandlægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.