An&Jo skriver:
en opskrift på de dersens tigerrejer måske??
Det er det nemmeste i verden

Køb nogle gode tigerrejer, jeg plejer at købe dem med skal, og så selv pille dem, men det er fordi jeg synes de bliver mere saftige, og er nemmere at styre hvornår de er færdige...
Køb noget lakridspulver, du kan købe johan b i dyre domme, eller smutte i en helsekost og købe det meget billigere for en kæmpe bøtte, og man bruger ikke ret meget.
Når du har tøet rejerne op og enten pillet dem, eller bare købt dem der er pillet, så vender du dem I lakridspulveret, ligesom hvis du skulle panere et stykke fisk, bare uden æg og med lakridspulver i stedet for mel

Så skære du hvidløg i tynde skiver, hælder godt med olie på en pande og smider hvidløgene i og lige lader dem stege lidt, smider rejerne på og vender dem, når de bliver lyserøde (hvis det er de ferske) og når de er lyserøde på begge sider er de færdige, hvis det er de forkogte, skal de bare lige være varme, det tager måske godt et minut til halvandet i alt...
Serveres med lidt lækkert brød og måske lidt brønkarse eller feldtsalat, og så er olien skøn at dyppe brødet i
Mums siger jeg bare, jeg elsker det
Anmeld