Hvilken forret??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

frk-stoltze

Hvad med lakseroulade?

Mums jeg elsker det og servere det på lidt let mix salat og med grov flutes til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

An&Jo

michelledam skriver:

Det er jeg ret sikker på vil være et hit. Det kan man jo altid spise.

jaa, så er spørgsmålet bare hvilke tapas retter hvis det er.. men sidder lige ind på royal greenlands hjemmeside og der er MANGE lækre retter med fisk..

Anmeld

27. april 2012

An&Jo

frk-stoltze skriver:

Hvad med lakseroulade?

Mums jeg elsker det og servere det på lidt let mix salat og med grov flutes til

jo det var bestemt en ide, men sidst jeg forsøgte mig med en lakseroulade, der lignede det mere en klump med alt muligt fremfor en roulade..

Anmeld

27. april 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

en opskrift på de dersens tigerrejer måske??

Det er det nemmeste i verden

Køb nogle gode tigerrejer, jeg plejer at købe dem med skal, og så selv pille dem, men det er fordi jeg synes de bliver mere saftige, og er nemmere at styre hvornår de er færdige...

Køb noget lakridspulver, du kan købe johan b i dyre domme, eller smutte i en helsekost og købe det meget billigere for en kæmpe bøtte, og man bruger ikke ret meget.

Når du har tøet rejerne op og enten pillet dem, eller bare købt dem der er pillet, så vender du dem I lakridspulveret, ligesom hvis du skulle panere et stykke fisk, bare uden æg og med lakridspulver i stedet for mel

Så skære du hvidløg i tynde skiver, hælder godt med olie på en pande og smider hvidløgene i og lige lader dem stege lidt, smider rejerne på og vender dem, når de bliver lyserøde (hvis det er de ferske) og når de er lyserøde på begge sider er de færdige, hvis det er de forkogte, skal de bare lige være varme, det tager måske godt et minut til halvandet i alt...

Serveres med lidt lækkert brød og måske lidt brønkarse eller feldtsalat, og så er olien skøn at dyppe brødet i

Mums siger jeg bare, jeg elsker det

Anmeld

27. april 2012

frk-stoltze

An&Jo skriver:

jo det var bestemt en ide, men sidst jeg forsøgte mig med en lakseroulade, der lignede det mere en klump med alt muligt fremfor en roulade..

Hehe oki

Jeg plejer at blande pikantost op med flødeskum.
ligge lakse flager ud på et bage papir, så de ligger helt tæt.
Så smøre jeg pikantosten ud på laksen ligger oven på det krebsehaler ud derpå ogse og måske lidt dild.
Derefter ruller jeg den stramt og ligger den på køl indtil den skal skæres ud

Anmeld

27. april 2012

Kløver

An&Jo skriver:

TTuDet er sådan at den første lørdag hver måned holder min kærestes familie kortaften, og vi skiftes så til at have forskellige ting med..

Sidste gang skulle vi bage kage, og så lavede svigerne forretter, det har vi så fået tildelt igen, men jeg blev enig med svigermor om at vi byttede, så min kæreste og jeg laver forretter og de bager en kage..

Men hvad skal jeg lave??

Vi bliver 10 voksne, og ingen børn, så der skal ikke tages hensyn til at det skal være børnevenligt..

Så kom med nogle gode ideer..

Tunmousse

Anmeld

27. april 2012

Stumpen

An&Jo skriver:

men er sådan en torske fætter der ikke ret dyr?+ eller kan man godt bare bruge friske torskefilletter fremfor en hel torsk??

Jeg bruger det billigere sej-fileter når jeg laver det...

Anmeld

27. april 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

jaa, så er spørgsmålet bare hvilke tapas retter hvis det er.. men sidder lige ind på royal greenlands hjemmeside og der er MANGE lækre retter med fisk..

Lakridsrejerne plejer jeg tit at lave, når jeg serverer tapas

Carpaccio er også super lækkert og på tilbud i fakta i denne uge

Og så er det jo nemt at lave noget oliventapanade eller købe noget

Anmeld

27. april 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Tunmousse med flute og cremefraiche og dilddressing

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

27. april 2012

Polkaprik

Den her smager viiiiiiildt godt. Den er desuden yderst dekorativ og anderledes end det man ellers får plejer at få serveret. Den er også nem at lave

Alt i alt bare en vinder

http://www.aarstiderne.com/Opskrifter/Opskrift/grillet-hokkaido-med-krydderurtesalsa-noedder-og-feta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.