Hvilken forret??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.826 visninger
33 svar
0 synes godt om
27. april 2012

An&Jo

Det er sådan at den første lørdag hver måned holder min kærestes familie kortaften, og vi skiftes så til at have forskellige ting med..

Sidste gang skulle vi bage kage, og så lavede svigerne forretter, det har vi så fået tildelt igen, men jeg blev enig med svigermor om at vi byttede, så min kæreste og jeg laver forretter og de bager en kage..

Men hvad skal jeg lave??

Vi bliver 10 voksne, og ingen børn, så der skal ikke tages hensyn til at det skal være børnevenligt..

Så kom med nogle gode ideer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Kongmulle

An&Jo skriver:

Det er sådan at den første lørdag hver måned holder min kærestes familie kortaften, og vi skiftes så til at have forskellige ting med..

Sidste gang skulle vi bage kage, og så lavede svigerne forretter, det har vi så fået tildelt igen, men jeg blev enig med svigermor om at vi byttede, så min kæreste og jeg laver forretter og de bager en kage..

Men hvad skal jeg lave??

Vi bliver 10 voksne, og ingen børn, så der skal ikke tages hensyn til at det skal være børnevenligt..

Så kom med nogle gode ideer..

Eksotisk rejesalat med grovflute. Det smager sygt lækkert

Anmeld

27. april 2012

An&Jo

Kongmulle skriver:

Eksotisk rejesalat med grovflute. Det smager sygt lækkert

glemte helt at skrive at vi fik rejecoctail sidste gang, så det må gerne være noget anderledes..

Men ellers godt forslag, som bliver skrevet ned..

Anmeld

27. april 2012

tarkoflen

Friske forårsruller (dem i rispapir og ikke stegte) med lækkert fyld og dyppe halløj

Tigerrejer med lakrids og hvidløg, med lækkert brød og måske på lidt salat, lyder spøjst, men smager MEGA lækkert og er super nemt og anderledes

En salat med andebryst

Det var vist lige hvad min hjerne kan komme på sig til hvis noget skal uddybes!

Anmeld

27. april 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Friske forårsruller (dem i rispapir og ikke stegte) med lækkert fyld og dyppe halløj

Tigerrejer med lakrids og hvidløg, med lækkert brød og måske på lidt salat, lyder spøjst, men smager MEGA lækkert og er super nemt og anderledes

En salat med andebryst

Det var vist lige hvad min hjerne kan komme på sig til hvis noget skal uddybes!

en opskrift på de dersens tigerrejer måske??

Anmeld

27. april 2012

Mother-love

Jamen hvad med tzatziki,hummus og andet med brød til?
Ellers tarteletter med høns i asparges.
Det kommer jo også lidt an på hvad hovederetten består af? Det skal jo helst gerne passe sammen.

Anmeld

27. april 2012

An&Jo

Stumpen skriver:

Torskeret 

http://arla.dk/opskrifter/Torskeret-med-cremefraichesauce/

men er sådan en torske fætter der ikke ret dyr?+ eller kan man godt bare bruge friske torskefilletter fremfor en hel torsk??

Anmeld

27. april 2012

An&Jo

michelledam skriver:

Jamen hvad med tzatziki,hummus og andet med brød til?
Ellers tarteletter med høns i asparges.
Det kommer jo også lidt an på hvad hovederetten består af? Det skal jo helst gerne passe sammen.

vi får ikke afvide hvad de andre kommer med, så det er fuldstændig ligemeget om det passer sammen..

Men ja, jeg havde faktisk tænkt på at lave nogle små tapas agtige retter

Anmeld

27. april 2012

Mother-love

An&Jo skriver:

vi får ikke afvide hvad de andre kommer med, så det er fuldstændig ligemeget om det passer sammen..

Men ja, jeg havde faktisk tænkt på at lave nogle små tapas agtige retter

Det er jeg ret sikker på vil være et hit. Det kan man jo altid spise.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.