Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: Det ser s.. godt ud... Kan desværre ikke huske min kode, så kan ikke melde mig som fast læser Den kommer nok tilbage en dag, den kære hukommelse
Det ser s.. godt ud...
Kan desværre ikke huske min kode, så kan ikke melde mig som fast læser Den kommer nok tilbage en dag, den kære hukommelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bullerbassen skriver: Det kan jeg godt forstå.. Ville gerne melde mig som tester, men kan ikke finde ud af det med de blog værk, og har ikke lige overskuddet til at sætte mig ind i det
Det kan jeg godt forstå..
Ville gerne melde mig som tester, men kan ikke finde ud af det med de blog værk, og har ikke lige overskuddet til at sætte mig ind i det
Skouboe skriver: Hvaaa... er alderen begyndt at trykke??
Hvaaa... er alderen begyndt at trykke??
Hi hi, det er skisme længe siden.... Eller også er det fordi jeg ikke har gjort, som jeg plejer
Men bare vent, en dag så er jeg der lige pludselig
Jubii,
jeg vidste slet ikke du allerede var i gang. Det bliver i hvert fald meget prof og jeg glader mig til endelig at sye én og "tusind flere" af de der bukser til mine små.
Skouboe skriver: Jeg skriver nok også herinde, så flere får en chance Og hvis du har brug for lidt hjælp med bloggen, så sig til
Jeg skriver nok også herinde, så flere får en chance Og hvis du har brug for lidt hjælp med bloggen, så sig til
Det lyder godt
Jo tak , er slet ikke teknisk anlagt. Så det med koder og melde sig til osv
bullerbassen skriver: Det lyder godt Jo tak , er slet ikke teknisk anlagt. Så det med koder og melde sig til osv
Skouboe skriver: Jeg er ved at lave layoutet lidt mere gennemskueligt, så bliver der en "follow by e-mail" funktion, hvor man bare skriver sin e-mail adresse, så får man en mail med updates.
Jeg er ved at lave layoutet lidt mere gennemskueligt, så bliver der en "follow by e-mail" funktion, hvor man bare skriver sin e-mail adresse, så får man en mail med updates.
Ok må følge lidt med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128