Jeg er faktisk lidt stolt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Skouboe

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Skouboe

Jeg skal bruge et par testere om en uges tid eller 2 når mønstrene er helt færdige - meld jer til som faste læsere, så får I også muligheden for at deltage i lodtrækningen

Og del den gerne

Anmeld

26. april 2012

bullerbassen

Sejt 

Anmeld

26. april 2012

VIPpigen

Det er sq for sejt... Altså godt nok designer jeg selv og alt det der, en lave flere størrelser, og lave en beskrivelse for hvordan den skal laves... Ej, jeg syer sq bare når jeg først er i gang... Hatten af for dig... Det er cool...

Hvad er det du mangler tester til?? At afprøve/lave bukserne ud fra din beskrivelse og tegning??

Anmeld

26. april 2012

Skouboe

VIPpigen skriver:

Det er sq for sejt... Altså godt nok designer jeg selv og alt det der, en lave flere størrelser, og lave en beskrivelse for hvordan den skal laves... Ej, jeg syer sq bare når jeg først er i gang... Hatten af for dig... Det er cool...

Hvad er det du mangler tester til?? At afprøve/lave bukserne ud fra din beskrivelse og tegning??

Ja. Mønstret kommer i 2 størrelser (68-86 og 92-122) og jeg skal bruge en til at teste hvert mønster og komme med feedback, både på mønstret og sy-vejledningen.

Man får så et mønster gratis mod at udfylde et spørgeskema når man har testet det.

Anmeld

26. april 2012

Skouboe

bullerbassen skriver:

Sejt 

Tak - jeg er også ret stolt. Nu skal mønstret så også opføre sig som jeg forventer, når jeg syr det

Anmeld

26. april 2012

VIPpigen

Skouboe skriver:

Ja. Mønstret kommer i 2 størrelser (68-86 og 92-122) og jeg skal bruge en til at teste hvert mønster og komme med feedback, både på mønstret og sy-vejledningen.

Man får så et mønster gratis mod at udfylde et spørgeskema når man har testet det.

Ville rigtig gerne, men mine symaskinerne er stadig pakket ned, øv hvor er det surt...

Har lavet et par af de bukser ud fre eget mønster, der skulle også laves en del justeringer, nåede bare ikke flere før vi skulle flytte... Men det ser super godt ud...

Hvis vi bliver færdig med det hus-halløj inden alt for længe, så kunne jeg klart være interesseret, men lige nu har jeg intet sted at arbejde :-(

Anmeld

26. april 2012

Dot D

Det ser s.. godt ud... 

Kan desværre ikke huske min kode, så kan ikke melde mig som fast læser Den kommer nok tilbage en dag, den kære hukommelse

Anmeld

26. april 2012

Ka+Ma=Be

Skouboe skriver:

Er det ikke fint? 

http://small-needles.blogspot.com/

Det ser skide godt ud!!   Rigtig fin side og fine mønstre. Den vil jeg da huske at følge med i

Anmeld

26. april 2012

bullerbassen

Skouboe skriver:

Det kan jeg godt forstå..

Ville gerne melde mig som tester, men kan ikke finde ud af det med de blog værk, og har ikke lige overskuddet til at sætte mig ind i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.