Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadia&Daniel skriver: Sender lige mit nr. til dig
Sender lige mit nr. til dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Øv øv
Øv øv
Meget øv - er født og opvokset i Århus, og har ikke så mange veninder herovre (selvom jeg har bået her siden Juni ´08), så havde håbet at MG vr stedet man fandt nogle veninder
jeg villle ellers også gerne mødes .. men nordsjælland er ret langt væk
Tildes mor skriver: jeg villle ellers også gerne mødes .. men nordsjælland er ret langt væk
Ja ville ellers gerne møde Tilde og de kommende baby'er i maven (og selvfølgelig dig)
Nadia&Daniel skriver: Meget øv - er født og opvokset i Århus, og har ikke så mange veninder herovre (selvom jeg har bået her siden Juni ´08), så havde håbet at MG vr stedet man fandt nogle veninder
Det kan jeg godt følge dig i - vi flyttede til en anden by (dog stadig på vestegnen) for 7 år siden og jeg synes det er dejligt at skabe netværk i den by, man bor i
K&S skriver: Det kan jeg godt følge dig i - vi flyttede til en anden by (dog stadig på vestegnen) for 7 år siden og jeg synes det er dejligt at skabe netværk i den by, man bor i
Lige præcis - og gerne med børn
Jeg starter godt nok i mødregruppe i moren, og Malthe er jo noget yngre.. Men er da frisk på at få luftet ørene og skolde mavesækken med en kop kaffe Er selv jydesmovs og vennekredsen her er begrænset..
Nadia&Daniel skriver: Nu er savnet kommet.. Havde aldrig troet at jeg skulle komme til at savne den. Andre som savner dette fællesskab, og måske er frisk på at mødes?? Enten privat eller ude i "verden"
Nu er savnet kommet.. Havde aldrig troet at jeg skulle komme til at savne den.
Andre som savner dette fællesskab, og måske er frisk på at mødes?? Enten privat eller ude i "verden"
Vil dælme gerne møde dig...
Mira0911 skriver: Vil dælme gerne møde dig...
Vil også gerne møde dig !!!!! Og Julie !!!!! Og Lina !!!!!
Nadia&Daniel skriver: Vil også gerne møde dig !!!!! Og Julie !!!!! Og Lina !!!!!
Det må vi finde ud af...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128