Savner min mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Jamen I er velkommen på øen

Ja ... Oscar kan bare ikk lide at køre tog Og vi har jo hverken bil eller kørekort :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Ja ... Oscar kan bare ikk lide at køre tog Og vi har jo hverken bil eller kørekort :/

Er også spændt på hvordan Laura vil tage togtur, der er jo pænt langt hjem til mormor og morfar, vist vi skal med tog

Anmeld

26. april 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Er også spændt på hvordan Laura vil tage togtur, der er jo pænt langt hjem til mormor og morfar, vist vi skal med tog

Ja de bor i jylland ik ??

Anmeld

26. april 2012

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Ja de bor i jylland ik ??

Ja, de bor lidt udenfor Århus.. Kan bedst lide at tage bilen derover.. Så kan vi også bedre have det hele med

Anmeld

26. april 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Ja, de bor lidt udenfor Århus.. Kan bedst lide at tage bilen derover.. Så kan vi også bedre have det hele med

Ja det er så træls med tog ..

Anmeld

26. april 2012

SukkerDronning

Jeg er da frisk!

Har faktisk gået og tænkt på, at det er ærgeligt ikke, at gå i noget mødre gruppe mere

Anmeld

26. april 2012

MorDk

Lyder hyggeligt... (lige nu er mit overskud bare ikke det største) 

Vores dreng elsker at køre tog, bus, cykel, flyve osv. hihi...

Anmeld

26. april 2012

sne190810

Jeg har aldrig været i nogle mødregruppe, fordi min sp sagde der ikke var nogle som passede til mig lige da jeg fødte. Hun sagde hun ville melde tilbage, men det gjorde hun aldrig. Jeg spurgte efterfølgende nogle gange, men det blev aldrig til noget. Til sidst opgav jeg lidt for så var ideen lidt røget med at følge andre med deres babyer., da min datter efterhånden blev større og større.

Har altid været lidt misundelig over andre som har haft det, hvor de stadig snakker sammen efter lang tid.

For det er altså bare noget andet at snakke om babyer, lort, tumlinger, mad/soverymer osv. med andre mødre end det er med veninder som ikke har børn

Anmeld

26. april 2012

2721

Jeg har aldrig været i en mødregruppe og blev gravid samtidig med jeg flyttede her til Søborg, så jeg kender ingen, anden end min kæreste her.
Så jeg kunne da også være åben overfor nye bekendskaber/venner

Og min søn elsker endelig at køre i tog

Anmeld

26. april 2012

Nadia&Daniel

Sirup skriver:

Jeg er da frisk!

Har faktisk gået og tænkt på, at det er ærgeligt ikke, at gå i noget mødre gruppe mere

Hvor bor I henne??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.