Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Becks skriver: Godt op Det gjorde pænt ondt denne her gang, men min livmoder var også godt snoet. 2 forskellige var inde og prøve, så kaldte de på Jan og det lykkedes hamPga min SA sidst, har jeg fåer Crinone med hjem til 15 dage - noget jeg skal vide om det? Det er første gang jeg skal tage det. Jeg var også inde at få akupunktur, skønt - og faldt faktisk i søvn denne her gang Testdag er den 12 Maj
Godt op Det gjorde pænt ondt denne her gang, men min livmoder var også godt snoet. 2 forskellige var inde og prøve, så kaldte de på Jan og det lykkedes hamPga min SA sidst, har jeg fåer Crinone med hjem til 15 dage - noget jeg skal vide om det? Det er første gang jeg skal tage det. Jeg var også inde at få akupunktur, skønt - og faldt faktisk i søvn denne her gang Testdag er den 12 Maj
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det altså spændende Håber bamserne skynder sig at erobre et æg
Ih, hvor er det bare spændende
WEEE!! Hvor er det dejligt
Jeg krydser fingre for, at du kan teste positiv om 16-17 dage
Jeg har fået crinone i forbindelse med IVF/ICSI og jeg havde en del bivirkninger (kvalme, ømme bryster og spændinger i livmoderen - alle er også typiske tegn på graviditet). Det er nok også vigtigt for dig at vide, at det kan komme ud igen i klumper og at det er helt normalt - beklager de klamme detaljer
Jeg håber,at det hele kommer til at gå godt
YES... så skal det lykkedes..
WEEEEEEE... Hvor er det bare spændende søde!!!!..
Held og lykke med det sødeste... Hvor er det bare hyggeligt at vi skal ruge sammen!!!..
Crinone kan også være alle regnbuens farver,så bliv ikke forskrækket,når det pludselig kommer ud i sjove farver,det er helt normalt.
Den 12 Maj er dte min fødselsdag, så der bliver det helt sikker babyregn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128