Så er sædbamserne kommet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

l.kjoeller

Becks skriver:

Godt op

Det gjorde pænt ondt denne her gang, men min livmoder var også godt snoet. 2 forskellige var inde og prøve, så kaldte de på Jan og det lykkedes ham

Pga min SA sidst, har jeg fåer Crinone med hjem til 15 dage - noget jeg skal vide om det? Det er første gang jeg skal tage det.

Jeg var også inde at få akupunktur, skønt - og faldt faktisk i søvn denne her gang

Testdag er den 12 Maj

Så spændene- jeg fik det gel. syns ikke jeg mærkede nogen bivirkninger eller noget hvis det er det du tænker på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

klmf

Hvor er det altså spændende Håber bamserne skynder sig at erobre et æg

Anmeld

26. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ih, hvor er det bare spændende    

Anmeld

26. april 2012

Lisbeth1985

WEEE!! Hvor er det dejligt

Jeg krydser fingre for, at du kan teste positiv om 16-17 dage

Jeg har fået crinone i forbindelse med IVF/ICSI og jeg havde en del bivirkninger (kvalme, ømme bryster og spændinger i livmoderen - alle er også typiske tegn på graviditet). Det er nok også vigtigt for dig at vide, at det kan komme ud igen i klumper og at det er helt normalt - beklager de klamme detaljer

Jeg håber,at det hele kommer til at  gå godt

Anmeld

26. april 2012

2721

26. april 2012

Isabella_mor

YES... så skal det lykkedes..  

Anmeld

26. april 2012

ønskebørn74

Becks skriver:

Godt op

Det gjorde pænt ondt denne her gang, men min livmoder var også godt snoet. 2 forskellige var inde og prøve, så kaldte de på Jan og det lykkedes ham

Pga min SA sidst, har jeg fåer Crinone med hjem til 15 dage - noget jeg skal vide om det? Det er første gang jeg skal tage det.

Jeg var også inde at få akupunktur, skønt - og faldt faktisk i søvn denne her gang

Testdag er den 12 Maj

WEEEEEEE... Hvor er det bare spændende søde!!!!..

Held og lykke med det sødeste...  Hvor er det bare hyggeligt at vi skal ruge sammen!!!..

Anmeld

26. april 2012

Koen.

Krydser fingre for dig

Anmeld

26. april 2012

smlmea

Crinone kan også være alle regnbuens farver,så bliv ikke forskrækket,når det pludselig kommer ud i sjove farver,det er helt normalt.

Anmeld

26. april 2012

mariamiss6

Becks skriver:

Godt op

Testdag er den 12 Maj

Den 12 Maj er dte min fødselsdag, så der bliver det helt sikker babyregn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.