Så er sædbamserne kommet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.593 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Becks

Godt op

Det gjorde pænt ondt denne her gang, men min livmoder var også godt snoet. 2 forskellige var inde og prøve, så kaldte de på Jan og det lykkedes ham

Pga min SA sidst, har jeg fåer Crinone med hjem til 15 dage - noget jeg skal vide om det? Det er første gang jeg skal tage det.

Jeg var også inde at få akupunktur, skønt - og faldt faktisk i søvn denne her gang

Testdag er den 12 Maj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Caroline86

26. april 2012

Happiness

Hep hep hep!!!

Nu må det gerne gå stærkt og blive 12 maj Ihhh hvor er jeg altså bare spændt pådine vejne

Anmeld

26. april 2012

M (:

og babystøv i din retning!  *Puuuuuuuuuuust*

Anmeld

26. april 2012

B&J

Jaaaaaaa hvor er det fantastisk jeg håber virkelig der kommer en lille spir til dig denne gang og jeg krydser alt hvad jeg kan det er bare sååå spænde JUBIII

Anmeld

26. april 2012

MorTilEn2013Dreng

26. april 2012

eliasogmor

Becks skriver:

Godt op

Det gjorde pænt ondt denne her gang, men min livmoder var også godt snoet. 2 forskellige var inde og prøve, så kaldte de på Jan og det lykkedes ham

Pga min SA sidst, har jeg fåer Crinone med hjem til 15 dage - noget jeg skal vide om det? Det er første gang jeg skal tage det.

Jeg var også inde at få akupunktur, skønt - og faldt faktisk i søvn denne her gang

Testdag er den 12 Maj

kom så små sædceller..... svøm for fanden svøm...

Anmeld

26. april 2012

tarkoflen

Jeg hepper og alt hvad jeg kan for at dit lille mirakkel er på vej til dig

Anmeld

26. april 2012

Guldimaven

Du har testdag på min fødselsdag, så det skal helt sikkert nok gå godt..  jeg  fingere..

Anmeld

26. april 2012

VNB

Becks skriver:

Godt op

Testdag er den 12 Maj

ønsker dig ALT held og lykke!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.