erfaringer på PB for folk med endo.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

tarkoflen

VNB skriver:

det sagde lægerne også til os! Vi skulle aldrig regne med at kunne lave børn naturligt.... 

kom igen kloge læger 

Jeg havde nærmest opgivet håbet, og jeg tænkte ligesom dig, at den eneste vej var IVF... 

men nogle kan overrasker naturen altså en  

selvfølgelig er det ikke alle der er så heldige som os - men synes ihvertfald at du skulle vide at det KAN ske 

Grunden til at de ikke er så glade for, at vi prøver selv er, at endoen vokser uhensigtsmæssigt meget, når jeg ikke er på p-piller, og så er de bange for, at det kan sætte sig kritiske steder i forhold til at blive gravid, og det er jeg umiddelbart blevet forskånet for indtil videre så jeg tør ikke rigtig, for tænk hvis vi smadre det for os selv, det ville jo være virkelig træls!

Men det er så fedt, når der kommer gode historier på banen, elsker det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

VNB

tarkoflen skriver:

Grunden til at de ikke er så glade for, at vi prøver selv er, at endoen vokser uhensigtsmæssigt meget, når jeg ikke er på p-piller, og så er de bange for, at det kan sætte sig kritiske steder i forhold til at blive gravid, og det er jeg umiddelbart blevet forskånet for indtil videre så jeg tør ikke rigtig, for tænk hvis vi smadre det for os selv, det ville jo være virkelig træls!

Men det er så fedt, når der kommer gode historier på banen, elsker det

arh ja så kan jeg godt se at din endometriose er meget værre end min... og jeg kan sagtens følge dine tanker.. 

men så håber jeg virkelig at i får hjælp med det samme når du smider p-pillerne så. For der er jo ingen grund til at tage chancen og gøre det værre end det er. 

Det bliver spændende at følge dig! Du må endelig lige opdatere engang imellem  

Anmeld

31. maj 2012

tarkoflen

VNB skriver:

arh ja så kan jeg godt se at din endometriose er meget værre end min... og jeg kan sagtens følge dine tanker.. 

men så håber jeg virkelig at i får hjælp med det samme når du smider p-pillerne så. For der er jo ingen grund til at tage chancen og gøre det værre end det er. 

Det bliver spændende at følge dig! Du må endelig lige opdatere engang imellem  

Jeg er faktisk på p-piller indtil jeg starter på nedregulering, så det er først når jeg får hormoner, at jeg ikke er på noget som helst, så det er faktisk kun max en tre ugers tid...

Jeg starter forhåbentlig efter sommerferien, hvis alt går vel, og så håber vi bare at den er der denne gang. Første gang fik jeg for få hormoner og producerede ikke nok æg så denne gang bliver jeg sat op i dosis og så skal det bare gå som smurt, så der snart er en baby på vej til os

Anmeld

31. maj 2012

VNB

tarkoflen skriver:

Jeg er faktisk på p-piller indtil jeg starter på nedregulering, så det er først når jeg får hormoner, at jeg ikke er på noget som helst, så det er faktisk kun max en tre ugers tid...

Jeg starter forhåbentlig efter sommerferien, hvis alt går vel, og så håber vi bare at den er der denne gang. Første gang fik jeg for få hormoner og producerede ikke nok æg så denne gang bliver jeg sat op i dosis og så skal det bare gå som smurt, så der snart er en baby på vej til os

Dejligt at der allerede er en plan  

Jeg er sikker på at det nok skal blive lykkens gang næste gang for jer 

Og når du så først er blevet gravid - så føles det slet ikke som om der er gået særlig lang tid selvom det føles som en evighed mens man stod midt i behandlingerne! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.