Hej tak for disse svar. jeg undskyld jeg er så langsom til at svare, har bare været meget optaget af arbejde.
Aaborgpigen: Ham læge jeg snakkede med er fra sygehuset, godt nok ikke der jeg er blevet opereret, da jeg er bliver knuttet til et andet syghus siden, men den læge jeg har nu, arbejder sammen med den læge der opereret mig.
De fjernet noget i æggelederne, æggestokkerne og i bughinden og så har jeg lidt ved den ene lunge, men det vil de ikke fjerne, da jeg ikke kan mærke det og det vil være en risiko og fjerne det der fra.
Men har fået mere ro på siden jeg har været til kontrol, da jeg fik atvide at jeg selv skulle prøve et år, men mindre jeg vil få smerter og at min mens. ikke vil komme. men 3 dage efter jeg stoppet med p-piller kom min mens. og indtil vider er smerterne ikke så store. Grunden til at jeg skal prøve selv, er fordi det ser så godt ud efter operationen, selvom det næsten er 3 år siden.
Chikita88, tak for en god historie fra den virkelig verden 
Tarkoflen: jeg viste ikke at facebook have en gruppe ang. endo. det må jeg da lige få kiggede på, tak 
Anmeld