Hvor meget har i til rådighedsbeløb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Kloster

Vi er 5 pers i familien. Det er store drenge, så vi bruger en del på mad om måneden. Bruger 1800,- om ugen på husholdningen.

Vi har et ret stort rådighedsbeløb, men ønsker ikke at fortælle hvor meget.

Vi lever ikke i sus og dus, men vi mangler heller ikke noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

celkt

Ha!! rådighedsbeløb, hvad er dog det?!?

Jeg er på kontanthjælp, så det giver næsten sig selv, at vores rådighedsbeløb er meget lille, for at sige stort set ikke eksisterende.

vi har ca. 4000 kr om måneden når alt er betalt til to voksne og 2½ barn, + to grovædende katte... Og det er til alle uforudsete udgifter, diesel til bilen og mad.

Anmeld

26. april 2012

-Sigrid-

Halløjsa :-) 

Sidder lige og overvejer om jeg skal købe en seng på afbetaling, uden renter, oprettelsesgebyr, og gebyr..... Men er lidt i tvivl om det, i forhold til mit rådighedsbeløb....

Det skal siges at jeg sover på sofaen, og har i perioder sovet på en oppustelig madres.... Har ikke haft en ordenlig seng at sove i, i knap 4 år Men kan ikke sove om natten, og får derved ikke alt det søvn jeg har brug for.... derfor overvejer jeg det.... Har vægtet min datters behov over mine, og har derfor ikke brugt penge på det...

Så mit spm til jer går på, hvor meget har i til rådighedsbeløb, og hvor mange er I i familien??

Hvor meget bruger i på mad om måneden?? 

Knus 

Vi har ca 7000 til rådighed, så er huslejr, forsikring, opsparing, medie osv betalt og vi mangler kun mad, transport, bleer og tøj  

Til august begynder datteren i vs og så ryger der 1000 ved det

Vi er 2 voksne og 1 baby - hun ammes..

Det er uden børnepenge

Anmeld

26. april 2012

MissMona

Jeg tror vi har ca. 10.000 men vi bruger de 3-5000 på mad! (2 voksne!)

Anmeld

26. april 2012

Ellie79

Jeg er på barselsdagpenge, manden har et fuldtidsarbejde. Vi har 8000 til rådighed. De 5000 går til mad og tøj til ungerne, de 3000 deler manden og jeg. Børnepenge er med i vores budget da vi afbetaler gæld med 4400 om mdr. i håb om snart at blive gældfrie så vi kan sparer op til hus. Vi er 4 i hustanden, og en der bruger ble.

Synes det er okay, men synes også det kan være svært til tider at få pengene til at slå til må jeg indrømme, så dyb respekt for jer der kan klare jer for mindre. Bor i en storby og selvom vi passer på er der altid minus sidst på mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.