Hvor meget har i til rådighedsbeløb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.320 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Mutti2

Halløjsa :-) 

Sidder lige og overvejer om jeg skal købe en seng på afbetaling, uden renter, oprettelsesgebyr, og gebyr..... Men er lidt i tvivl om det, i forhold til mit rådighedsbeløb....

Det skal siges at jeg sover på sofaen, og har i perioder sovet på en oppustelig madres.... Har ikke haft en ordenlig seng at sove i, i knap 4 år Men kan ikke sove om natten, og får derved ikke alt det søvn jeg har brug for.... derfor overvejer jeg det.... Har vægtet min datters behov over mine, og har derfor ikke brugt penge på det...

Så mit spm til jer går på, hvor meget har i til rådighedsbeløb, og hvor mange er I i familien??

Hvor meget bruger i på mad om måneden?? 

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Muffinmus

øhhhh

Altså, vi er lige pt 4 personer, bruger vel 3000 på mad og div indkøb.

Banken har lige regnet ud vi lige nu har et rådighedsbeløb på ca 16.000 kr når alt er betalt ellers.

Og vi er normalt lønnede med ca 14-16.000 udbetalt hver måned prprs.

Anmeld

26. april 2012

L&V

Milla-Victoria's mor skriver:

Halløjsa :-) 

Sidder lige og overvejer om jeg skal købe en seng på afbetaling, uden renter, oprettelsesgebyr, og gebyr..... Men er lidt i tvivl om det, i forhold til mit rådighedsbeløb....

Det skal siges at jeg sover på sofaen, og har i perioder sovet på en oppustelig madres.... Har ikke haft en ordenlig seng at sove i, i knap 4 år Men kan ikke sove om natten, og får derved ikke alt det søvn jeg har brug for.... derfor overvejer jeg det.... Har vægtet min datters behov over mine, og har derfor ikke brugt penge på det...

Så mit spm til jer går på, hvor meget har i til rådighedsbeløb, og hvor mange er I i familien??

Hvor meget bruger i på mad om måneden?? 

Knus 

Altså med rådigheds beløb tænker du så sjov og ballade penge når alt er betalt oder was?

Anmeld

26. april 2012

Mutti2

Månsson skriver:

Altså med rådigheds beløb tænker du så sjov og ballade penge når alt er betalt oder was?

Ja, det kunne jeg måske godt have uddybet ;-) 

Jeg mener mad, tøj, fornøjelser osv :-) 

Anmeld

26. april 2012

L&V

Milla-Victoria's mor skriver:

Ja, det kunne jeg måske godt have uddybet ;-) 

Jeg mener mad, tøj, fornøjelser osv :-) 

Vil tro vi har lidt over 15000 uden at være helt sikker. Mad er jeg ik helt sikker på vi har en konto hvor vi sætter penge ind til mad, husholdning og Laura, der kommer 5000 ind hver månede + børnepenge og den er aldrig tom vi er 3

Anmeld

26. april 2012

Silas&Mille

Hvis nu vi havde været gældfri, så havde vi haft omkring 12-13000kr om måneden til mad, tøj og fornøjelser . Vi er to voksne og to små børn.

Men desværre har vi en del gæld, som vi har valgt at betale meget af på hver måned, så vores rådighedsbeløb ligger på omkring 5000kr om måneden.

Det er med manden i fuldtidsjob og mig på kontanthjælp (barsel).

Vores mad-budget svinger lidt, men ligger typisk omkring 2500-3000kr. (inkl. bleer til to børn og MME til den mindste)

Anmeld

26. april 2012

Bonderøvens kone

1 voksen og 3 børn. 8.500 kr om måneden til mad, tøj og diverse andre ting.

Anmeld

26. april 2012

henh01

Hejsa.

Vi har 5000 kr til alt om mdr foruden børnepengene hver 3. mdr der dækker sæsontøj osv.

Vi har solgt hus med tab og må desværre betale 8500 kr om mdr til banken for at have en rimelig lys økonomisk fremtid

Vi kan sagtens klare det for de penge, ofte kommer der lidt ekstra. Vi er begge lønnede og har begge 16500 kr om mdr ud.

Vi bruger 4000 kr på mad, bleer osv om mdr og så er der 1000 kr til fornøjelser, tøj, gaver osv. Vi lever bestemt ikke i sus og dus, men vi klare os

Anmeld

26. april 2012

Malli

Vi har 10.000 kr til mad, tøj og fornøjelser. Vi har valgt at få afdraget det lån vi har, hurtigst muligt.

Hver 3 måned kommer børnepengene, så ind som en lille ekstra bonus, så det er dejligt. Vi er i øvrigt 2 voksne, et barn på 2 1/2 år en på vej til august. 

Anmeld

26. april 2012

Moar2011

vi har 6000 om måneden , og det er til mad, bleer, div. tolilet, fornøjlser, tøj  osv osv..

3000 af dem går til benzin..

så vi lever ikk i sus og dus , men vi klare den ..

manden har fuldtids job - jeg har su og så har vi en gæld..

og vi er 2 voksne og en dreng på 1år-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.