Frusteret :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Nessie

Anonym skriver:

H*N har os altid været glad for at være der, og havde ikke tid til at komme med hjem .. men efter påskeferien er det bare gået ned af bakke..

i Tirsdags ringet pædagogerne og sagde h*n var syg, ville ikke sove mere end 30min og ville kun hænge hos dem og så mat ud i ansigtet.. men h*n var ikke syg. men rigtig pylret og hængende  

H*n kan selvfølgelig være utilpas og måske have en tand eller 2 på vej, men ellers er mit bedste bud at det er en reaktion på hele situationen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

H*n kan selvfølgelig være utilpas og måske have en tand eller 2 på vej, men ellers er mit bedste bud at det er en reaktion på hele situationen

H*n har 3 på vej - men de to ændre har han slet ikk være sådan ..

der var det kun lige en enkel dag med lidt feber .. men slet ikk en hel uge +det løse ..

Anmeld

26. april 2012

Nessie

Anonym skriver:

H*n har 3 på vej - men de to ændre har han slet ikk være sådan ..

der var det kun lige en enkel dag med lidt feber .. men slet ikk en hel uge +det løse ..

De første 2 tænder mærkede vi heller ikke noget til. Men de andre har godt nok været hårde, med feber og ubehag.

Kindtænderne var rigtig slemme.

Måske kan det have noget med det at gøre også så?

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

De første 2 tænder mærkede vi heller ikke noget til. Men de andre har godt nok været hårde, med feber og ubehag.

Kindtænderne var rigtig slemme.

Måske kan det have noget med det at gøre også så?

det kan være .. det to fortænder og en på hver side af fortænderne..

Anmeld

26. april 2012

Nessie

Anonym skriver:

det kan være .. det to fortænder og en på hver side af fortænderne..

Det er også mange på én gang, så vil jeg næsten tro at dét er en stor del af det. Se om ikke det bliver bedre, når først tænderne er kommet helt frem, og ellers må du jo lige have en alvorlig snak med ham faren

Anmeld

26. april 2012

Koen.

Her arbejder farmand som entreprenør, hvilket i perioder gør han er væk 5 dage om ugen i tyskland ovs. Og det kan jeg tydelig mærke på min datter når vi når omkring midten af ugen hun bliver pylret og skal konstant være rasmus modsat men når far så er hjemme igen er der intet

Så mit gæt er han/hun mangler far

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

Her arbejder farmand som entreprenør, hvilket i perioder gør han er væk 5 dage om ugen i tyskland ovs. Og det kan jeg tydelig mærke på min datter når vi når omkring midten af ugen hun bliver pylret og skal konstant være rasmus modsat men når far så er hjemme igen er der intet

Så mit gæt er han/hun mangler far

hvis det "bare" er det - hvorfor er h*n så også ked når jeg aflevere h*n i vuggeren ??

Anmeld

26. april 2012

Koen.

Anonym skriver:

hvis det "bare" er det - hvorfor er h*n så også ked når jeg aflevere h*n i vuggeren ??

Tænker trygheden over at nu undvære både mor og far! Men som sagt kun et gæt, der er jo ingen af os der præcis kan sige hvorfor!!

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

Tænker trygheden over at nu undvære både mor og far! Men som sagt kun et gæt, der er jo ingen af os der præcis kan sige hvorfor!!

ja nemlig .. og h*n har undvære får i 4½månede pga udsendelse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.