Frusteret :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Anonym trådstarter

Mit barn på 12 en halv månede har ændre meget adfærd .. Det snart to mdr siden h*n startet i vuggestue .. Efter påskeferien er h*n begyndt at være meget ked af det når der er aflevernibgs tid .. Og rækker hænderne ud efter mig , her i ugen blev jeg ringet efter fordi de troede h*n var syg men det eneste der var galt var at h*n var kes af det og ville hænge .. Derhjemme kan jeg ikk forlade rummet så græder h*n og kravker med farmand har været væk i to uger .. Altså ugen efter påskeferien og så den uge her , kan det være grunden til min ulykkelige baby ??? Hjælllp mig er så frusteret over det ..  H*n hun plejer at være det gladeste barn .. Hvad kan jeg gøre ?? H*n er også bleven meget han køn glad .. Er det fordi han savner far ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Anonym trådstarter

sleeet ingen ??

Anmeld

26. april 2012

Ma-lu

Jeg gi'R dig et men desværre ikke et svar  

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Ma-lu skriver:

Jeg gi'R dig et men desværre ikke et svar  

1000 tak det var dejligt .. 

Anmeld

26. april 2012

Mumto3

Stakkels lille pus og stakkels dig! Nogle anbefaler at man sover med sine børn om natten, så man kan få indhentet noget barn/mor samvær i løbet af natten, når I ikke har så meget som I plejer i løbet af dagen. Det ved jeg ikke om det var en mulighed for jer?Kram herfra

Anmeld

26. april 2012

Nessie

Jeg vil gætte på, at det er en reaktion på, at far er væk. H*n kan jo ikke sige at h*n savner far, men så må man jo hægte sig på mor i stedet for. Der er måske også en angst for at du også forsvinder?

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Stakkels lille pus og stakkels dig! Nogle anbefaler at man sover med sine børn om natten, så man kan få indhentet noget barn/mor samvær i løbet af natten, når I ikke har så meget som I plejer i løbet af dagen. Det ved jeg ikke om det var en mulighed for jer?Kram herfra

h*n sover ved mig om natten i forvejen, fordi h*n vågner så mange gange om natten ..

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg vil gætte på, at det er en reaktion på, at far er væk. H*n kan jo ikke sige at h*n savner far, men så må man jo hægte sig på mor i stedet for. Der er måske også en angst for at du også forsvinder?

ja, der til er jeg os begyndte at tænke , men farmand tager det ikke seriøst og det er så super hårdt at se h*n er så ked af det . folk tror det skyldes vuggestuen, fordi h*n os er ked og rækker ud efter mig når h*n bliver afleveret..

Anmeld

26. april 2012

Nessie

Anonym skriver:

ja, der til er jeg os begyndte at tænke , men farmand tager det ikke seriøst og det er så super hårdt at se h*n er så ked af det . folk tror det skyldes vuggestuen, fordi h*n os er ked og rækker ud efter mig når h*n bliver afleveret..

Det behøver slet ikke have noget med VS at gøre, men der kan selvfølgelig være en forsinket reaktion.

Min søn var ked af det og rakte ud efter mig hver morgen i et helt år, inden det pludselig holdt op, fra den ene dag til den anden. Han kan godt gøre det stadigvæk, men der går meget lang tid i mellem. Han har hele tiden været meget glad for sin VS. Vil ikke med hjem om eftermiddagen

Håber det snart går over, så du får et glad barn igen

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Det behøver slet ikke have noget med VS at gøre, men der kan selvfølgelig være en forsinket reaktion.

Min søn var ked af det og rakte ud efter mig hver morgen i et helt år, inden det pludselig holdt op, fra den ene dag til den anden. Han kan godt gøre det stadigvæk, men der går meget lang tid i mellem. Han har hele tiden været meget glad for sin VS. Vil ikke med hjem om eftermiddagen

Håber det snart går over, så du får et glad barn igen

H*N har os altid været glad for at være der, og havde ikke tid til at komme med hjem .. men efter påskeferien er det bare gået ned af bakke..

i Tirsdags ringet pædagogerne og sagde h*n var syg, ville ikke sove mere end 30min og ville kun hænge hos dem og så mat ud i ansigtet.. men h*n var ikke syg. men rigtig pylret og hængende  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.