Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Karo skriver: Den sidste månede har de haft prinsesse og ridder tema i Marcus børnehave. Igår da jeg hentede Marcus i børnehaven stod der på tavlen at der var ridder og prinsesse fest idag, og at børnene derfor skal være klædt ud som enten ridder eller prinsesse.Jeg har intet hørt om det før igår, og gik mildest talt i panik. Jeg ringede til min mand og fik ham til at tage en papkasse med hjem fra arbejde og så ofrede jeg et baby lagn samt en af min mands gamle huer.Det er jo ikke fordi det er fantastisk, men taget i betragtning hvor kort tid vi har haft syndes jeg faktisk det blev okay.Vigtigst er at Marcus syndes det er sejt og glæder sig til at skulle være ridder idag
Den sidste månede har de haft prinsesse og ridder tema i Marcus børnehave. Igår da jeg hentede Marcus i børnehaven stod der på tavlen at der var ridder og prinsesse fest idag, og at børnene derfor skal være klædt ud som enten ridder eller prinsesse.Jeg har intet hørt om det før igår, og gik mildest talt i panik. Jeg ringede til min mand og fik ham til at tage en papkasse med hjem fra arbejde og så ofrede jeg et baby lagn samt en af min mands gamle huer.Det er jo ikke fordi det er fantastisk, men taget i betragtning hvor kort tid vi har haft syndes jeg faktisk det blev okay.Vigtigst er at Marcus syndes det er sejt og glæder sig til at skulle være ridder idag
Wow! Virkelig godt! Kunne jeg sku ikke pull off! Great job!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
maria_wlt skriver: Det er da også MEGA sejt Glæder mig til at den tid kommer..
Det er da også MEGA sejt
Glæder mig til at den tid kommer..
Tak
Ja, det er en dejlig alder.
Camulla skriver: Wow! Virkelig godt! Kunne jeg sku ikke pull off! Great job!
chael skriver: Suuuuper fedt lavet på kort tidDet kan du sagtens være stolt over*C
Suuuuper fedt lavet på kort tidDet kan du sagtens være stolt over*C
Fnis
Da jeg hentede Marcus idag i børnehaven hang der er masse billeder fra prinsesse og ridder dagen idag. I blandt billederne var et af Marcus med teksten : Dagens ridder
Så han var meget stolt og havde haft en rigtig dejlig dag.
Karo skriver: Tak Jamen det var det samme til Haloween. Der fik vi beskeden 2 dage før. De børn der havde gået der mere end et år vidste jo godt at der blev holdt haloween så de havde forberedt sig, men os som ikke havde prøvet det før blev noget overrasket. Jeg tog en snak med pædagoerne den gang og har også tænk mig lige at hive fat i dem i eftermiddag når jeg henter.
Jamen det var det samme til Haloween. Der fik vi beskeden 2 dage før. De børn der havde gået der mere end et år vidste jo godt at der blev holdt haloween så de havde forberedt sig, men os som ikke havde prøvet det før blev noget overrasket.
Jeg tog en snak med pædagoerne den gang og har også tænk mig lige at hive fat i dem i eftermiddag når jeg henter.
kan jeg godt forstå
old op hvor er det flot!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128