Panik, panik, panik.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
27 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Karo

Den sidste månede har de haft prinsesse og ridder tema i Marcus børnehave. Igår da jeg hentede Marcus i børnehaven stod der på tavlen at der var ridder og prinsesse fest idag, og at børnene derfor skal være klædt ud som enten ridder eller prinsesse.

Jeg har intet hørt om det før igår, og gik mildest talt i panik. Jeg ringede til min mand og fik ham til at tage en papkasse med hjem fra arbejde og så ofrede jeg et baby lagn samt en af min mands gamle huer.

Det er jo ikke fordi det er fantastisk, men taget i betragtning hvor kort tid vi har haft syndes jeg faktisk det blev okay.

Vigtigst er at Marcus syndes det er sejt og glæder sig til at skulle være ridder idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

JulieE

HVor er han flot, som ridder! -Synes det er suuuper godt lavet og så på SÅ kort tid 

Anmeld

26. april 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Rigtig flot! Elsker hjemmelavet fatelavnstøj Synes tit det man kan købe har så grelle farver og er alt for disneyagtigt.

Anmeld

26. april 2012

B&J

jamen det har du jo bare klare såååå flot du får et 12 tal hihihihi..

ej han er bare en super smuk ridder

Anmeld

26. april 2012

Kay

sejt lavet på så kort tid

men lidt underligt i ik har fet det afvide før

Anmeld

26. april 2012

Koen.

Hvor er det sejt lavet

Anmeld

26. april 2012

lio

Fedt

Der er noget cool over hjemmelavet frem for købt.

Anmeld

26. april 2012

Rebecca55

Han er da en super sej ridder...

Anmeld

26. april 2012

malo

Karo skriver:

Den sidste månede har de haft prinsesse og ridder tema i Marcus børnehave. Igår da jeg hentede Marcus i børnehaven stod der på tavlen at der var ridder og prinsesse fest idag, og at børnene derfor skal være klædt ud som enten ridder eller prinsesse.

Jeg har intet hørt om det før igår, og gik mildest talt i panik. Jeg ringede til min mand og fik ham til at tage en papkasse med hjem fra arbejde og så ofrede jeg et baby lagn samt en af min mands gamle huer.

Det er jo ikke fordi det er fantastisk, men taget i betragtning hvor kort tid vi har haft syndes jeg faktisk det blev okay.

Vigtigst er at Marcus syndes det er sejt og glæder sig til at skulle være ridder idag

Godt gået han er da den sejeste ridder!

Anmeld

26. april 2012

tarkoflen

Det er da mega godt gået! Det tror jeg ikke lige jeg ville kunne få bikset sammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.