Jordbær sorbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Nettemor

Ismone skriver:

Se her: http://politiken.dk/mad/madnyt/ECE683628/den-dyres te-ismaskine-laver-daarlig-is/

Hvor meget gav du for din maskine ?

Det er faktisk den der phillips jeg har.. Og jeg er i bund og grund godt tilfreds. Men tror jeg skal have fat i nogle af de ekstra køleelementer hvis man stadig kan få dem

Kan ikke huske hvad jeg gav.. Det er nogle år siden jeg købte den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Nettemor

Maja_4000 skriver:

Jeg har ingen ismaskine , så jeg laver det bare i foodprocessor

Frosne bær + mælk/fløde/yoghurt/hvad du lige har + sukker/flormelis/honning/andet sødt + blend = Deeejlig is

Det var da en mulighed ja Må jeg prøve en dag..

Anmeld

26. april 2012

Ismone

Nettemor skriver:

Det er faktisk den der phillips jeg har.. Og jeg er i bund og grund godt tilfreds. Men tror jeg skal have fat i nogle af de ekstra køleelementer hvis man stadig kan få dem

Ja det lyder da til, at være den bedste.
Så de havde den til 499 et sted. Og man kan vist også stadig købe ekstra køleelementer, de havde dem vist i merlin. Har bare søgt hurtigt på nettet, men får da helt lyst til at købe en

Anmeld

26. april 2012

Nettemor

Ismone skriver:

Ja det lyder da til, at være den bedste.
Så de havde den til 499 et sted. Og man kan vist også stadig købe ekstra køleelementer, de havde dem vist i merlin. Har bare søgt hurtigt på nettet, men får da helt lyst til at købe en

Det må jeg da lige undersøge

Tak.

Jo den er rigtig god.. Men man kan jo få dem med kompressor så den har sin egen fryser.. Meeeen det er nok lidt for dyrt og voldsomt til mit lille forbrug..

Anmeld

26. april 2012

Ismone

Nettemor skriver:

Det må jeg da lige undersøge

Tak.

Jo den er rigtig god.. Men man kan jo få dem med kompressor så den har sin egen fryser.. Meeeen det er nok lidt for dyrt og voldsomt til mit lille forbrug..

Tror at hvis vi skulle have en, skulle vi nok også kun have en lille. Det er jo alligevel ikke så tit man står og får lyst til, at lave hjemmelavet is
Men det er da sikkert dejligt om sommeren

Anmeld

26. april 2012

Malli

Nettemor skriver:

Så fik jeg også lige købt en Philips ismaskine. 115kr pp på Dba, og den blev solgt fordi hun havde brug for en med kompressor, til det forbrug hun havde glæder mig til den kommer og tak for fristelsen hi hi

Anmeld

26. april 2012

Nettemor

Ismone skriver:

Tror at hvis vi skulle have en, skulle vi nok også kun have en lille. Det er jo alligevel ikke så tit man står og får lyst til, at lave hjemmelavet is
Men det er da sikkert dejligt om sommeren

Nej det er jo lige præcis det.

Jeg kan godt lide at man selv bestemmer hvad man kommer i af råvarer. Altså hvor sundt det skal være. Hvilke smags sammensætninger osv. Og det er jo faktisk ikke dyrere at lave en god is end at købe det.. Det tager bare lidt tid..

Anmeld

26. april 2012

Nettemor

Malli skriver:

Så fik jeg også lige købt en Philips ismaskine. 115kr pp på Dba, og den blev solgt fordi hun havde brug for en med kompressor, til det forbrug hun havde glæder mig til den kommer og tak for fristelsen hi hi

Jamen selv tak da

Du kan godt glæde dig. Så er det bare med at komme igang. Jeg smider det jo som sagt i fryseren efter jeg har lavet det for så har jeg til den rigtige lejlighed..

Og det fede er jo at man bestemmer selv hvor usundt det skal være

Anmeld

26. april 2012

Ismone

Nettemor skriver:

Nej det er jo lige præcis det.

Jeg kan godt lide at man selv bestemmer hvad man kommer i af råvarer. Altså hvor sundt det skal være. Hvilke smags sammensætninger osv. Og det er jo faktisk ikke dyrere at lave en god is end at købe det.. Det tager bare lidt tid..

Ja det er rigtigt, og tit smager det jo også bedre
Også smart hvis man selv har en masse bær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.