Jordbær sorbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Nettemor

Malli skriver:

Uhmm, så ligger man da lige og får lyst til hjemmelavet jordbær sorbet is. TAK!! 

Jeg har længe ville købe en ismaskine, hvilken en har du og er din med kompressor eller ej? 

Ja jeg ved godt det er farligt med tråde indholdende sådan nogle ting

Jamen jeg har en phillips. Og det er ikke med kompressor.. (går ud fra det er en køler kompressor så den køler i længere tid?) Jeg ville nemlig mega gerne ha sådan en. Men det er rigtig længe siden jeg købte ismaskinen og det er faktisk først nu her jeg er begyndt at bruge den lidt Min er bare sådan en med et køleelement i. Den kan lave 1-2 liter is inden den ikke er kold nok længere Det er ikke meget.. Især ikke da jeg tænker det kunne være noget at lave til en fest engang. .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

L&V

Nettemor skriver:

Så er det helt klart den jeg prøver. Tusind tak for link

Så lidt det er en super side

Anmeld

25. april 2012

Nettemor

Månsson skriver:

Så lidt det er en super side

Ja jeg skal vist kigge noget mere på den

Anmeld

26. april 2012

Malli

Nettemor skriver:

Jamen jeg har en phillips. Og det er ikke med kompressor.. (går ud fra det er en køler kompressor så den køler i længere tid?) Jeg ville nemlig mega gerne ha sådan en. Men det er rigtig længe siden jeg købte ismaskinen og det er faktisk først nu her jeg er begyndt at bruge den lidt Min er bare sådan en med et køleelement i. Den kan lave 1-2 liter is inden den ikke er kold nok længere Det er ikke meget.. Især ikke da jeg tænker det kunne være noget at lave til en fest engang. .

Har egentlig ikke så meget forstand på ismaskiner, med eller uden kompressor. Men når man har lavet isen i den du har, kan man så ikke putte den over i en bøtte og fryse det ned, hvis man nu feks gerne ville lave lidt forskelllige slags is??Jeg ve ikke hvor ofte jeg vil bruge sådan en ismaskine, så spørgsmålet er om en uden kompressor ikke ville egne sig fint

Anmeld

26. april 2012

Nettemor

Malli skriver:

Har egentlig ikke så meget forstand på ismaskiner, med eller uden kompressor. Men når man har lavet isen i den du har, kan man så ikke putte den over i en bøtte og fryse det ned, hvis man nu feks gerne ville lave lidt forskelllige slags is??Jeg ve ikke hvor ofte jeg vil bruge sådan en ismaskine, så spørgsmålet er om en uden kompressor ikke ville egne sig fint

Jo jeg laver jo fx en liter idag som vi kan smage på i weekenden. Så når det er frosent så smider jeg det over i en bøtte og så i fryseren hvor det så bliver helt stift.. Det fungere fint..

Tror heller ikke mit forbrug er stor nok til en med kompressor. De er jo alligevel lidt dyrere.. Men kunne godt tænke mig et ekstra køleelement hvis man kan få det

Anmeld

26. april 2012

Maja_4000

Jeg har ingen ismaskine , så jeg laver det bare i foodprocessor

Frosne bær + mælk/fløde/yoghurt/hvad du lige har + sukker/flormelis/honning/andet sødt + blend = Deeejlig is

Anmeld

26. april 2012

L&V

Maja_4000 skriver:

Jeg har ingen ismaskine , så jeg laver det bare i foodprocessor

Frosne bær + mælk/fløde/yoghurt/hvad du lige har + sukker/flormelis/honning/andet sødt + blend = Deeejlig is

Det er os super nemt, men ikke meget sorbet over det

Anmeld

26. april 2012

Maja_4000

Månsson skriver:

Det er os super nemt, men ikke meget sorbet over det

Men det minder mere om sorbet end flødeis

Anmeld

26. april 2012

L&V

Maja_4000 skriver:

Men det minder mere om sorbet end flødeis

Oki. den bliver måske ik cremet selv om der er fløde i? Måske det er en parfait

Anmeld

26. april 2012

Ismone

Nettemor skriver:

Se her: http://politiken.dk/mad/madnyt/ECE683628/den-dyres te-ismaskine-laver-daarlig-is/

Hvor meget gav du for din maskine ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.