Sp sir jeg skal stoppe med at vække til nat amning hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

christinak

Mumto3 skriver:

Hvis han sover mere end 5 timer ville jeg overveje at vække ham, men ikke hver 3. Time!

Tænker også maks 5 timer og ikke mere end det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

christinak

Mamalou skriver:

Det kender jeg alt til. Selvom jeg ikke har vækket Villads, så var jeg især i starten vågen rigtig mange gange for lige at tjekke ham. Jeg husker stadig, at jeg kunne vågne op med et sæt, hvis Villads havde sovet flere timer i træk. Det bliver bedre med tiden, og jeg tror ikke der er andet at gøre, end at følge din mavefornemmelse... Du er hans mor, du kender ham bedst og du skal have ro i maven med de ting du gør. Jeg er sikker på, at du gør det rigtig godt - både det du reflekterer over de ting sp siger og dét at du bekymrer dig om din lille basse

Ja jeg er også vågnet nogle gange med et sæt fordi han ikke har sagt en lyd og synes også det er svært at falde i søvn nogle gange fordi jeg lige skal tjekke om han trækker vejret tror vist jeg er lidt over nervøs 

Anmeld

25. april 2012

Mamalou

christinak skriver:

Ja jeg er også vågnet nogle gange med et sæt fordi han ikke har sagt en lyd og synes også det er svært at falde i søvn nogle gange fordi jeg lige skal tjekke om han trækker vejret tror vist jeg er lidt over nervøs 

Det er der intet at sige til. Som nybagt mor er der mange bekymringer, og det mindste kan give nervøsitet over den skønne guldklumps ve og vel. 

Hvad hedder din lille søn?

Anmeld

25. april 2012

christinak

Mamalou skriver:

Det er der intet at sige til. Som nybagt mor er der mange bekymringer, og det mindste kan give nervøsitet over den skønne guldklumps ve og vel. 

Hvad hedder din lille søn?

Ja du har ret tror det er fordi man vil gøre det så godt som man kan for sin guldklump

Den lille basse hedder David 

Anmeld

25. april 2012

Mamalou

christinak skriver:

Ja du har ret tror det er fordi man vil gøre det så godt som man kan for sin guldklump

Selvfølgelig, det er jo det bedste man har! Det bliver nemmere med tiden, selvom man som mor altid vil have sine bekymringer!

Anmeld

25. april 2012

Mamalou

christinak skriver:

Dejligt navn forresten

Anmeld

25. april 2012

sabrina89

Min SP sagde også at vi skulle lade Freja sove, og har sovet igennem lige siden i starten fra ca. 22 til 07 og nu snart 8 mdr. fra ca. 19-19.30 til 7-8. Så lad ham endelig få sin søvn, og nyd de dejlige vågne timer med ham om dagen

Anmeld

25. april 2012

SukkerDronning

Jeg har hørt, at det var en gammel skrøne, at man skulle vække sit barn, for at amme det.

Så længe at det vejer fint og tager på som det skal, vil jeg ikke mene, at du overhovet skal vække din baby. Min datter var alm. slank (3kg. 50cm) og tog på som hun skulle. Så derfor vækkede jeg hende ikke. Hun kunne godt finde på, at sove mange timer i streg (kan ikke huske præcis måske 8?) Men så spiste hun jo bare når hun var vågen. Jeg ammede konstant, men det gør man jo istarten

Anmeld

25. april 2012

christinak

Mamalou skriver:

Selvfølgelig, det er jo det bedste man har! Det bliver nemmere med tiden, selvom man som mor altid vil have sine bekymringer!

Tror også med tiden at jeg bliver bedre til ikke at være så nervøs

Anmeld

25. april 2012

Julemusen

Jeg stoppede med natamning da min søn var 4 dage. SP kom på besøg og min lille basse havde taget 100 gram på siden fødslen. Så jeg skulle kun amme hvis jeg havde behov for det om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.