Sp sir jeg skal stoppe med at vække til nat amning hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.080 visninger
24 svar
0 synes godt om
25. april 2012

christinak

Vi har lige haft besøg af sp idag for første gang, vores søn er 8 dage gammel og vejede idag 3850 og fødselsvægten var 3810 så det er jo rigtig fint.

Jeg ammer hver 3 time også om natten og sp sagde så at hun synes jeg skulle lade ham sove om natten og selv kalde på mad når han blev sulten og så ville han indhente det om dagen, det synes jeg bare er tidligt at han ikke skal vækkes til amning, er det normalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Mamalou

Jeg har aldrig vækket Villads, men ladt ham styre det 100% selv. Så længe at din søn tager fint på, så ser jeg ingen grund til at vække ham.

Anmeld

25. april 2012

trunte24

Mamalou skriver:

Jeg har aldrig vækket Villads, men ladt ham styre det 100% selv. Så længe at din søn tager fint på, så ser jeg ingen grund til at vække ham.

Jeg er enig her

Anmeld

25. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville ikke vække ham. Nyd du hellere, at du kan få nogen ekstra timer i træk. Han skal nok tanke om i løbet af aften.

Anmeld

25. april 2012

Zeus

Mamalou skriver:

Anmeld

25. april 2012

christinak

Mamalou skriver:

Har nok bare lidt svært som ny mor ikke at sætte vækkeuret og tjekke ham da jeg har en meget varm baby som har det rigtig varmt selv med lidt tøj på

Anmeld

25. april 2012

Mumto3

Hvis han sover mere end 5 timer ville jeg overveje at vække ham, men ikke hver 3. Time!

Anmeld

25. april 2012

Clisolka

SP sagde det samme til mig, da Isabella var omkring 2 uger gammel.  

Så længe han tager fint på, så ser jeg heller ikke grund til at vække ham 

Anmeld

25. april 2012

christinak

Babymor2010 skriver:

SP sagde det samme til mig, da Isabella var omkring 2 uger gammel.  

Så længe han tager fint på, så ser jeg heller ikke grund til at vække ham 

Det er nok også mere den tryghed jeg har fået ved at sætte vækkeuret og tjekke ham. Nu også efter jeg har læst den folder med vuggedød så det er lidt svært at ligge det væk igen 

Anmeld

25. april 2012

Mamalou

christinak skriver:

Har nok bare lidt svært som ny mor ikke at sætte vækkeuret og tjekke ham da jeg har en meget varm baby som har det rigtig varmt selv med lidt tøj på

Det kender jeg alt til. Selvom jeg ikke har vækket Villads, så var jeg især i starten vågen rigtig mange gange for lige at tjekke ham. Jeg husker stadig, at jeg kunne vågne op med et sæt, hvis Villads havde sovet flere timer i træk. Det bliver bedre med tiden, og jeg tror ikke der er andet at gøre, end at følge din mavefornemmelse... Du er hans mor, du kender ham bedst og du skal have ro i maven med de ting du gør. Jeg er sikker på, at du gør det rigtig godt - både det du reflekterer over de ting sp siger og dét at du bekymrer dig om din lille basse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.