Supermanden-Viktor i sandkassen (billede spam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Mother-love

VNB skriver:

årh nej stakkels lile pige da... hun har da godt nok været hårdt ramt  

Viktor har også været kronisk snottet siden han startede i VS... de smitter jo hinanden konstant  

Dejligt at de tager hensyn til at hun ikke skal ned at sidde på det kolde sand  og heldigvis går vi da sommeren i møde nu  

Det gik fint med ham drengen der var lidt hård mod Viktor. Efter vi havde samtalen med vuggestuen har der ikke været flere episoder!  og jeg har endda set en dag, da jeg hentede Viktor, at ham den store dreng sagde "hej hej Viktor" og vinkede farvel til ham så jeg tror "bare" det var en engangs episode. heldigvis! og godt at VS tog os alvorligt 

Ja hun har været hårdt ramt. Det var bare 4 uger hvor hunmåske var i vuggestue sammenlagt 1 uge.

Åhh det var da dejligt at høre at der ikke har været mere siden. Og at ham drengen endda har vinket farvel til viktor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

VNB

B&J skriver:

HVOR ER HAN BARE DEJLIG... og hvor har han det sjovt sikke nogle fantastiske billeder af en vidunderlig dejlig dreng

årh mange tak søde!! 

Anmeld

26. april 2012

VNB

michelledam skriver:

Ja hun har været hårdt ramt. Det var bare 4 uger hvor hunmåske var i vuggestue sammenlagt 1 uge.

Åhh det var da dejligt at høre at der ikke har været mere siden. Og at ham drengen endda har vinket farvel til viktor.

stakkels lille pus.... håber hun slipper i lang tid nu så  

han er stadig lidt vild og voldsom ham drengen, men jeg tror at han har fået afvide at han ikke må være så grov ved det små.... og tilsynladende har det da hjulpet  

Anmeld

26. april 2012

Mother-love

VNB skriver:

stakkels lille pus.... håber hun slipper i lang tid nu så  

han er stadig lidt vild og voldsom ham drengen, men jeg tror at han har fået afvide at han ikke må være så grov ved det små.... og tilsynladende har det da hjulpet  

Det håber jeg også
Det er da bare så dejligt at man ikke skal gå og være bekymret.
Alle er helt vilde med isabella ovre i vuggestuen. Hun er den mindste. Men de er såå glade for hende. Fjoller rundt om hende, henter legetøj og kommer og fortæller os hvor hun er når vi kommer og så bliver hun kaldt bella. Og så er de bare super interesseret i hendes madpakke hahahaha
Og så har vi fået afvide af flere forældre at børnene snakke meget om isabella derhjemme og gerne hver dag. Hehe dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.