Supermanden-Viktor i sandkassen (billede spam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

VNB

michelledam skriver:

Vores altan er også meget lang og måske 120 cm bred. Men tror godt jeg kan få en derud samt et bade bassin her til sommer hun kommer ikke til at fryse ihvertfald for der bliver altid ekstremt varmt derude om sommeren

hihi hvor godt så blir det da det rene spa-ophold for hende derude 

og perfekt at hun så lige kan køle sig lidt af i bassinet! 

Viktors sandkasse er med låg, og låget kan se vendes om om bruges til badebassin! Smaaaart 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Nessie

Der er ikke noget bedre end sandkasser i den størrelse

Han hygger sig da helt tydeligt

Tillykke med at han skal være storebror

Anmeld

26. april 2012

VNB

Nessie skriver:

Der er ikke noget bedre end sandkasser i den størrelse

Han hygger sig da helt tydeligt

Tillykke med at han skal være storebror

hihi ja han hygger sig helt vildt derude 

Mange mange tak! 

Jeg har fulgt med i dine indlæg, og jeg håber rigtig meget at din søn også snart får lov til at blive storebror 

Anmeld

26. april 2012

Mother-love

VNB skriver:

hihi hvor godt så blir det da det rene spa-ophold for hende derude 

og perfekt at hun så lige kan køle sig lidt af i bassinet! 

Viktors sandkasse er med låg, og låget kan se vendes om om bruges til badebassin! Smaaaart 

Hehe lige præcis så kunne det jo være moren skulle med i hi hi hi . Det er da bare skide smart med sådan en sandkasse. Regnede også bare med at jeg købte sådan et æble eller muslingeskal eller hvad det nu er og bruger den ene til sand og så sætter låg på når hun ikke bruger den. Men hun skal nok lige være lidt ældre hun har ikke siddet i en sandkasse endnu. Da det er lidt for koldt endnu for hendes lille numse.

Anmeld

26. april 2012

VNB

michelledam skriver:

Hehe lige præcis så kunne det jo være moren skulle med i hi hi hi . Det er da bare skide smart med sådan en sandkasse. Regnede også bare med at jeg købte sådan et æble eller muslingeskal eller hvad det nu er og bruger den ene til sand og så sætter låg på når hun ikke bruger den. Men hun skal nok lige være lidt ældre hun har ikke siddet i en sandkasse endnu. Da det er lidt for koldt endnu for hendes lille numse.

det er nemlig lige præcis et æble Viktor har det er altså godt fundet på 

hihihi ja man skal passe på at de ikke får kulde på de små numser men en god varm flyverdragt hjælper på det. Viktor har også stadig strømpebukser og varme busker på. Jeg synes simpelthen at det stadig er for koldt til alm strømper... især fordi de er udenfor hver dag oppe i vuggestuen. 

Anmeld

26. april 2012

Nessie

VNB skriver:

hihi ja han hygger sig helt vildt derude 

Mange mange tak! 

Jeg har fulgt med i dine indlæg, og jeg håber rigtig meget at din søn også snart får lov til at blive storebror 

Tusind tak  
Det håber vi

Anmeld

26. april 2012

Mother-love

VNB skriver:

det er nemlig lige præcis et æble Viktor har det er altså godt fundet på 

hihihi ja man skal passe på at de ikke får kulde på de små numser men en god varm flyverdragt hjælper på det. Viktor har også stadig strømpebukser og varme busker på. Jeg synes simpelthen at det stadig er for koldt til alm strømper... især fordi de er udenfor hver dag oppe i vuggestuen. 

Isabella har oogså stadig strømpebukser på. Ved ikke hvor meget hun er ude ovre i vuggestuen. Men hun kan jo ikke kravle eller gå endnu. Så hun sidder bare i barnevognen og kigger. Selvom de siger at det synes hun sgu er lidt kedelig. Men de vil vente en lille månedes tid at at sætte hende ned på et tæppe i sandkassen. Da de synes det er for koldt endnu. Dejligt at de tænker sådan. For man høre jo tit om at de kan være ret ligeglad med sådan nogle ting i vuggestuerne og børnehaverne for den sags skyld. Og hun kommer vidst også kun med ud hvis der er tørvejr og ikke for koldt. Men hun har simpelthen været så syg. Nuhar vi været igennem 2 hele uger uden sygdom. Så havde hun lige lidt feber tirsdag men det vr pga en tand. Så vi jubler. Men vi er også begyndt at give hende ekstra c vitamin da hun har været i total underskud pga, men masse feber, lungebetændelse og øjenbetændelse. Og ved vi gav hende de c vitaminer har hun ikke været syg i snart tre uger andet end tirsdag men det var kun lige 38 i feber om morgenen. Ellers har hun kun lidt snotnæse og hoste. Så det er bare lux

Hvad med ham drengen der var efter viktor der til fastelavn er der kommet styr på ham?

Anmeld

26. april 2012

FogL

VNB skriver:

hihi ja det må man sige!  

hvor hun bare sød din lille pige forresten! sikke da nogle dejlige runde kinder 

Tak! Ja, hun tager godt på  

Anmeld

26. april 2012

VNB

michelledam skriver:

Isabella har oogså stadig strømpebukser på. Ved ikke hvor meget hun er ude ovre i vuggestuen. Men hun kan jo ikke kravle eller gå endnu. Så hun sidder bare i barnevognen og kigger. Selvom de siger at det synes hun sgu er lidt kedelig. Men de vil vente en lille månedes tid at at sætte hende ned på et tæppe i sandkassen. Da de synes det er for koldt endnu. Dejligt at de tænker sådan. For man høre jo tit om at de kan være ret ligeglad med sådan nogle ting i vuggestuerne og børnehaverne for den sags skyld. Og hun kommer vidst også kun med ud hvis der er tørvejr og ikke for koldt. Men hun har simpelthen været så syg. Nuhar vi været igennem 2 hele uger uden sygdom. Så havde hun lige lidt feber tirsdag men det vr pga en tand. Så vi jubler. Men vi er også begyndt at give hende ekstra c vitamin da hun har været i total underskud pga, men masse feber, lungebetændelse og øjenbetændelse. Og ved vi gav hende de c vitaminer har hun ikke været syg i snart tre uger andet end tirsdag men det var kun lige 38 i feber om morgenen. Ellers har hun kun lidt snotnæse og hoste. Så det er bare lux

Hvad med ham drengen der var efter viktor der til fastelavn er der kommet styr på ham?

årh nej stakkels lile pige da... hun har da godt nok været hårdt ramt  

Viktor har også været kronisk snottet siden han startede i VS... de smitter jo hinanden konstant  

Dejligt at de tager hensyn til at hun ikke skal ned at sidde på det kolde sand  og heldigvis går vi da sommeren i møde nu  

Det gik fint med ham drengen der var lidt hård mod Viktor. Efter vi havde samtalen med vuggestuen har der ikke været flere episoder!  og jeg har endda set en dag, da jeg hentede Viktor, at ham den store dreng sagde "hej hej Viktor" og vinkede farvel til ham så jeg tror "bare" det var en engangs episode. heldigvis! og godt at VS tog os alvorligt 

Anmeld

26. april 2012

B&J

HVOR ER HAN BARE DEJLIG... og hvor har han det sjovt sikke nogle fantastiske billeder af en vidunderlig dejlig dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.