Er jeg egoistisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

CS

Stéphanie skriver:

Jeg har stemt at det er i begge to. Vil i ikke være søde og sætte jer ned og kigge på barnet, og finde ud af hvad der er bedst for det? Dette handler hverken om dig eller din eks, men om hvad barnet vil have bedst af. Håber i finder en løsning

lige mine ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

FruK

Stéphanie skriver:

Jeg har stemt at det er i begge to. Vil i ikke være søde og sætte jer ned og kigge på barnet, og finde ud af hvad der er bedst for det? Dette handler hverken om dig eller din eks, men om hvad barnet vil have bedst af. Håber i finder en løsning

Jeg har selv et barn i 7/7-ordning og kan skrive under på, at nogle børn trives godt med det.

Men det skal være fordi det er det bedste for barnet, ikke af alle mulige andre grunde.

Anmeld

25. april 2012

FruK

25. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Godaften.

Jeg er i den kedelige situation at jeg er blevet single. Heldigvis kan min eks og jeg godt tale sammen og have det rigtig hyggeligt sammen med vores barn. Vi skal have ændret i vores samvær da min eks har fået andre arbejdstider og jeg ønsker at vi får en 50/50 løsning mens han ønsker at køre videre med den løsning vi har nu (hveranden weekend)

Vores barn virker ikke klar til at komme hjem når min eks kommer for at hente og når jeg kommer for at hente er h*n meget omklamrende. Vi har siden påske haft vores barn i en uge af gangen og h*n har været glad når vi henter - uden at være omklamrende.

Min eks mener desværre at jeg kun tænker på penge, bare fordi jeg har nævnt at en bonus ved at jeg har enten bopæl eller samvær mere en 50% er at jeg får forsørgersats (kontanthjælp) - han har dog selv snakket om at den eneste grund til at han kan blive boende i hjemmet er fordi han får offentlig støtte, som han mener forsvinder hvis jeg får vores barn 50%

I må meget gerne skrive hvorfor I har stemt som I har.

I skal gøre hvad der er bedst for barnet, men du kan heller ikke presse mere samvær på din kæreste hvis han ikke kan overskue det/ønsker det. Han protesterer vel fordi han ikke mener at han lige i øjeblikket kan klare en 50/50 ordning.

Anmeld

26. april 2012

Nessie

Hvis din eks ikke er helt klar på, at I skal have en 7/7 ordning, kunne I måske starte ud med at det bliver fra onsdag til søndag eller noget i den stil?

Det vigtigste er jo at barnet har det godt, og får set begge sine forældre, man kan jo altid lave det om igen, hvis det ikke hænger sammen

Anmeld

26. april 2012

MorDk

Stéphanie skriver:

Anmeld

26. april 2012

ano14316

mor:) skriver:

I skal gøre hvad der er bedst for barnet, men du kan heller ikke presse mere samvær på din kæreste hvis han ikke kan overskue det/ønsker det. Han protesterer vel fordi han ikke mener at han lige i øjeblikket kan klare en 50/50 ordning.

Sådan som jeg læser det, så er det mor (TS) der har hveranden weekend og far der resten.

til TS: Jeg mener at i slet ikke skal spekulere i pengene, det drejer som for søren da om jeres barn.

Men der er flere ting der dukker op i mit hoved omkring det. som jeg læser det, så synes du at h*n havde det godt med at være 7 dage hvert sted i påsken. Og hvis det er tilfældet, så må i blive enige om at prøve det af.

derudover kan jeg ikke helt lade være med at tænke at det er sjældent at far har forsørger pligten og der - UDEN JEG OVERHOVEDET ANER DET - er en årsag til at du "kun" har hveranden weekend.

Anmeld

26. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
ano14316 skriver:

Sådan som jeg læser det, så er det mor (TS) der har hveranden weekend og far der resten.

til TS: Jeg mener at i slet ikke skal spekulere i pengene, det drejer som for søren da om jeres barn.

Men der er flere ting der dukker op i mit hoved omkring det. som jeg læser det, så synes du at h*n havde det godt med at være 7 dage hvert sted i påsken. Og hvis det er tilfældet, så må i blive enige om at prøve det af.

derudover kan jeg ikke helt lade være med at tænke at det er sjældent at far har forsørger pligten og der - UDEN JEG OVERHOVEDET ANER DET - er en årsag til at du "kun" har hveranden weekend.

kan godt se at jeg har læst forkert.

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg har barnet hveranden weekend fordi min eks blev boende der hvor vi havde boet sammen, i gåafstand fra børnehaven, mens jeg flyttede hjem til noget familie 24 km væk og ville ikke kunne aflever i børnehaven om morgen.

Nu er jeg dog flyttet i et hus få km fra dem.

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil lige sige at jeg hele tiden har ønsket at vi kunne have lige meget - eller næsten lige meget - samvær.

Vi havde aftalt at vi ville få ca lige meget tid når jeg fik mit eget, men nu mener han at jeg ikke bør have vores barn mere end hver anden weekend...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.