Er jeg egoistisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er jeg egoistisk?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.738 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Anonym trådstarter

Godaften.

Jeg er i den kedelige situation at jeg er blevet single. Heldigvis kan min eks og jeg godt tale sammen og have det rigtig hyggeligt sammen med vores barn. Vi skal have ændret i vores samvær da min eks har fået andre arbejdstider og jeg ønsker at vi får en 50/50 løsning mens han ønsker at køre videre med den løsning vi har nu (hveranden weekend)

Vores barn virker ikke klar til at komme hjem når min eks kommer for at hente og når jeg kommer for at hente er h*n meget omklamrende. Vi har siden påske haft vores barn i en uge af gangen og h*n har været glad når vi henter - uden at være omklamrende.

Min eks mener desværre at jeg kun tænker på penge, bare fordi jeg har nævnt at en bonus ved at jeg har enten bopæl eller samvær mere en 50% er at jeg får forsørgersats (kontanthjælp) - han har dog selv snakket om at den eneste grund til at han kan blive boende i hjemmet er fordi han får offentlig støtte, som han mener forsvinder hvis jeg får vores barn 50%

I må meget gerne skrive hvorfor I har stemt som I har.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Stéphanie

Jeg har stemt at det er i begge to. Vil i ikke være søde og sætte jer ned og kigge på barnet, og finde ud af hvad der er bedst for det? Dette handler hverken om dig eller din eks, men om hvad barnet vil have bedst af. Håber i finder en løsning

Anmeld

25. april 2012

banana3

Stéphanie skriver:

Jeg har stemt at det er i begge to. Vil i ikke være søde og sætte jer ned og kigge på barnet, og finde ud af hvad der er bedst for det? Dette handler hverken om dig eller din eks, men om hvad barnet vil have bedst af. Håber i finder en løsning

Anmeld

25. april 2012

lycly

Jeg har stemt jer begge. Du skriver kun om hvad I får ud af at have jeres barn på den ene eller den anden måde. Hvad med at I kigger på hvad der er bedst for barnet?

Anmeld

25. april 2012

Stumpen

LunaLykke skriver:

Jeg har stemt jer begge. Du skriver kun om hvad I får ud af at have jeres barn på den ene eller den anden måde. Hvad med at I kigger på hvad der er bedst for barnet?

Enig her... Magter barnet ikke at være 7/7 barn, så må I ændre det.. Men det skal ikke være pga pengene, men barnet... 

Anmeld

25. april 2012

Zeus

Anonym skriver:

Godaften.

Jeg er i den kedelige situation at jeg er blevet single. Heldigvis kan min eks og jeg godt tale sammen og have det rigtig hyggeligt sammen med vores barn. Vi skal have ændret i vores samvær da min eks har fået andre arbejdstider og jeg ønsker at vi får en 50/50 løsning mens han ønsker at køre videre med den løsning vi har nu (hveranden weekend)

Vores barn virker ikke klar til at komme hjem når min eks kommer for at hente og når jeg kommer for at hente er h*n meget omklamrende. Vi har siden påske haft vores barn i en uge af gangen og h*n har været glad når vi henter - uden at være omklamrende.

Min eks mener desværre at jeg kun tænker på penge, bare fordi jeg har nævnt at en bonus ved at jeg har enten bopæl eller samvær mere en 50% er at jeg får forsørgersats (kontanthjælp) - han har dog selv snakket om at den eneste grund til at han kan blive boende i hjemmet er fordi han får offentlig støtte, som han mener forsvinder hvis jeg får vores barn 50%

Jeg forstår ikke helt.. Hvor bor barnet nu? Hos dig eller faren?

Anmeld

25. april 2012

sne190810

Det lyder sygt at det ligefrem er penge som skal afgøre samvær med jeres barn.

Anmeld

25. april 2012

Talbutikken

sne190810 skriver:

Det lyder sygt at det ligefrem er penge som skal afgøre samvær med jeres barn.

Anmeld

25. april 2012

mpr

Anonym skriver:

Godaften.

har sagt jer begge men kan godt forstå han stejler hvis du har nævnt at du så kan få forældre sats... Det sætter det hele i perspektiv om at det hele handler om penge og at han måske bliver irriteret over at blive smasket i hovedet at du får flere penge og han stadig skal betale for barnet når det er hos ham..

Som de andre siger så syntes jeg i skal sætte jer ned og finde en ordentlig løsning, find ud af hvad barnet har det bedst med nu ved jeg ikke hvor gammelt barnet er. Og evt. hvis i har en 50/50 ordning så kan i måske dele de ekstra penge du får ind så han ikke føler sig snydt Men alt i alt det skal ikke handle om pengene og hvis barnet ikke er ret gammelt så er det smask forvirrende for et barn ikke at have en fast base

Anmeld

25. april 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Godaften.

Jeg tænker, uanset om du eller han får penge eller ej, så vil jeg mene det er jeres barns behov I skal tage udgangspunkt i!

Hvis jeres barn trives bedst ved en 7/7 ordning, jamen så er det jo sådan det bør være!

Så må din eks jo ærger sig (ja undskyld) ... Han bør ikke være egoistisk og tænke på hvilke penge han går glip af

Og den går selvfølgelig den anden vej rundt også!

Men jeg forstod dit indlæg sådan at jeres barn trives bedst ved en 7/7 ordning, som giver dig ret til forsørgertakst?
Og så er det jo sådan det bør være!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.