Indskud/lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

benzon

Anonym skriver:

taak det hjalp ihvertfald

så du skal bare søge og håbe de ville hjælpe dig . og prøv os at søge boligstøtte når du har fået din lejlighed

godt det kunne hjælpe dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

benzon

EKBJ skriver:

Skal man ikke betale kommunen tilbage når man får boligstøtte? 

jo det skal du når de mener du er parat til det og du skal ikke betale lige med det samme . jeg betaler ikke mit a og det er ved at være et år gammel og de ville ikke hav penge endnu . så det skal du ikke tænke på - når man er alene eller par og ikke har så mange penge kræver de ikke penge a en lige med det samme

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

benzon skriver:

så du skal bare søge og håbe de ville hjælpe dig . og prøv os at søge boligstøtte når du har fået din lejlighed

godt det kunne hjælpe dig

jaa det dejligt..

ville bare være sikker før jeg begyndte at skulle se på lejlgheder..

Anmeld

25. april 2012

EKBJ

benzon skriver:

jo det skal du når de mener du er parat til det og du skal ikke betale lige med det samme . jeg betaler ikke mit a og det er ved at være et år gammel og de ville ikke hav penge endnu . så det skal du ikke tænke på - når man er alene eller par og ikke har så mange penge kræver de ikke penge a en lige med det samme

Vi er lige flyttet i lejlighed her d. 15, og har fået at vide jeg først kan søge om boligstøtte når jeg har født! (termin om 13 dage).. 

Kan man så stadig godt få det, selvom man har boet der noget tid?  

Anmeld

25. april 2012

benzon

Anonym skriver:

jaa det dejligt..

ville bare være sikker før jeg begyndte at skulle se på lejlgheder..

de ville se en lejekontrakt på den lejlighed som du ville søge indskud til men husk ikke at UNDERSKRIVE den det er meget vigtigt . for så er de frække nok til at sige nej at låne til indskud

Anmeld

25. april 2012

benzon

EKBJ skriver:

Vi er lige flyttet i lejlighed her d. 15, og har fået at vide jeg først kan søge om boligstøtte når jeg har født! (termin om 13 dage).. 

Kan man så stadig godt få det, selvom man har boet der noget tid?  

søge indskud eller boligstøtte ?? skal bare lige være med hvad du mener

Anmeld

25. april 2012

EKBJ

benzon skriver:

søge indskud eller boligstøtte ?? skal bare lige være med hvad du mener

Boligstøtte:-). 

Anmeld

25. april 2012

benzon

EKBJ skriver:

Boligstøtte:-). 

boligstøtte kan man altid søge . sys du skal søge nu men så får du ikke ligeså meget som når du føder

vi får boligstøtte nu og vi får omkring 800 nu og når jeg føder ville vi får omkring 2800 så det er lækkert nok

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

benzon skriver:

de ville se en lejekontrakt på den lejlighed som du ville søge indskud til men husk ikke at UNDERSKRIVE den det er meget vigtigt . for så er de frække nok til at sige nej at låne til indskud

skulle faktisk lige til at spørger dig om det med om man skulle søge før man havde fået en lejlighed eller efter

Anmeld

25. april 2012

EKBJ

benzon skriver:

boligstøtte kan man altid søge . sys du skal søge nu men så får du ikke ligeså meget som når du føder

vi får boligstøtte nu og vi får omkring 800 nu og når jeg føder ville vi får omkring 2800 så det er lækkert nok

Er det ikke kun nogen man skal søge om hvis man har STOR behov for dem??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.