Indskud/lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.955 visninger
52 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Anonym trådstarter

kan man søge indskudslån på kommunen til en privatbolig ? og hvad nu hvis boligen ikke ligger i den kommune man bor i hvilke en af kommuneer skal man så søge om lånet i, den kommune man vil flytte til eller den man flytter fra.. sorry rodet men håber i forstår det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Anonym trådstarter

slet ingen der ved det??

Anmeld

25. april 2012

Princesspigen

jeg lånte indskud af kommunen til min lejebolig, om det er det du mener med privat bolig ved jeg ikke..

men med hensyn til en anden kommune så tror jeg det er den kommende kommune du skal spørge men jeg er langt fra sikker..

Anmeld

25. april 2012

EKBJ

Anonym skriver:

kan man søge indskudslån på kommunen til en privatbolig ? og hvad nu hvis boligen ikke ligger i den kommune man bor i hvilke en af kommuneer skal man så søge om lånet i, den kommune man vil flytte til eller den man flytter fra.. sorry rodet men håber i forstår det

Jeg mener godt man kan søge om indskudslån, det kan jeg i hvert fald selvom det er privat.. vil tro du skal søge i den kommune du flytter til :-)

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg lånte indskud af kommunen til min lejebolig, om det er det du mener med privat bolig ved jeg ikke..

men med hensyn til en anden kommune så tror jeg det er den kommende kommune du skal spørge men jeg er langt fra sikker..

det jeg mener med privat bolig er jo private udlejer,,

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

EKBJ skriver:

Jeg mener godt man kan søge om indskudslån, det kan jeg i hvert fald selvom det er privat.. vil tro du skal søge i den kommune du flytter til :-)

det jo egentlig meget godt såå..

Anmeld

25. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

det jeg mener med privat bolig er jo private udlejer,,

uh det ved jeg ikke.. tror ikke det er noget de kan hjælpe med.. men er nok ikke den rigtige at spørge så..

håber du finder dit svar et sted

Anmeld

25. april 2012

benzon

Anonym skriver:

det er den kommune som du har ardresse i som du flytter til. og ja det kan du godt med privat udlejer . vi har lånt til indskud til gange til privat udlejer og man kan os får bolig støtte håber du kan bruge min hjælp -

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

benzon skriver:

det er den kommune som du har ardresse i som du flytter til. og ja det kan du godt med privat udlejer . vi har lånt til indskud til gange til privat udlejer og man kan os får bolig støtte håber du kan bruge min hjælp -

taak det hjalp ihvertfald

Anmeld

25. april 2012

EKBJ

benzon skriver:

Skal man ikke betale kommunen tilbage når man får boligstøtte? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.