Hvor ville det bedste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

BellaT

Uhh, hun er smuk!

Tråden ligger under dus med dyrene. Tråden hedder vist nok noget med erfaringer med cavalier king charles spaniel.

Uh, jeg gad godt! Men tidspunktet er ikke rigtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

tarkoflen

Min lillebror og hans kæreste fandt deres hun på givpote, måske du skulle kigge der

Må jeg spørge hvorfor I vil af med jeres hund?

Anmeld

25. april 2012

bullerbassen

BellaT skriver:

Uhh, hun er smuk!

Tråden ligger under dus med dyrene. Tråden hedder vist nok noget med erfaringer med cavalier king charles spaniel.

Uh, jeg gad godt! Men tidspunktet er ikke rigtigt.

Mange tak ja syntes også hun er skøn.

Hun er den skønneste hund derfor skal hun det rette sted hen. Hvis hun skal nogle steder

Anmeld

25. april 2012

JH12

Har ikke lige læst hvad de andre har skrevet..

Men jeg ville evt. prøve at sætte en annonce inde på den blå avis.. eller sætter nogle sedler op ved div. dyrelæger...
Og hvis i så får nogle henvendelser, kan i jo selv bedømme hvilke kommende ejere der ville være bedst for jeres hund i fremtiden.. Det var ihvertfald det vi ville prøve hvis vi blev nød til at komme af med vores hund..

Anmeld

25. april 2012

Lady Marion <3

bullerbassen skriver:

Hun er ikke vant til at bo med andre hunde, men hun leger da indimellem med andre hunde. Hun er dog mest til voksen kontakt 

Hun er god som dagen er lang , MEGET vel opdragen nem og lære nye ting. Jeg går aldrig i snor med hende, da hun bare følger med.

Hun er vant til børn, både store og små.

Hun har aldrig været IKKE renlig .

Skal nok have beløb for hende så vi er sikker på dem der evt får hende ER interesseret i hende. Og ikke bare fordi hun er gratis og en dille. Forstå mig ret , hun skal et sted hen hun kan være for good. Og trives hun ikke så kaldt hun tilbage til os. Ikke andre steder hen.

Ok det var nu kun fordi jeg tænkte på min moster  hun har haft kennel med den race og har trukket sig tilbage nu kun med en ,, Hundende har det så godt hos hende så tænkte vi kunne få hende til at tage den , men det skulle have været som en tjeneste for jer   Men så også nu at i bor i Jylland så kan det være ligegyldigt   jeg ville prøve dba. du kan jo bare sige nej tak hvis ikke du kan lide dem der kommer

Anmeld

25. april 2012

bullerbassen

tarkoflen skriver:

Min lillebror og hans kæreste fandt deres hun på givpote, måske du skulle kigge der

Må jeg spørge hvorfor I vil af med jeres hund?

Tak for det.

Ja det må du gerne, det er under overvejelse som skrevet. Og grunden er manglende overskud til at give hende hvad hun fortjener.

Døjer med kroniske smerter så har bare ikke overskuddet til at give hende det jeg syntes hun fortjener. 

Hun elsker at blive nusset og kælet , lange gå ture. Og i øjeblikket har jeg dårlig samvittighed, da jeg ikke føler hun får nok at begge.

Samt at det jo er en hund som fælder en del og dermed ekstra rengøring.

Anmeld

25. april 2012

bullerbassen

Lady Marion <3 skriver:

Ok det var nu kun fordi jeg tænkte på min moster  hun har haft kennel med den race og har trukket sig tilbage nu kun med en ,, Hundende har det så godt hos hende så tænkte vi kunne få hende til at tage den , men det skulle have været som en tjeneste for jer   Men så også nu at i bor i Jylland så kan det være ligegyldigt   jeg ville prøve dba. du kan jo bare sige nej tak hvis ikke du kan lide dem der kommer

Åh det lyder som et fint sted 

Hvor bor hun da henne ? 

Anmeld

25. april 2012

Lady Marion <3

bullerbassen skriver:

Åh det lyder som et fint sted 

Hvor bor hun da henne ? 

Hun bor i Holbæk på sjælland

Anmeld

25. april 2012

MortilElias2010

bullerbassen skriver:

Hun er ikke vant til at bo med andre hunde, men hun leger da indimellem med andre hunde. Hun er dog mest til voksen kontakt 

Hun er god som dagen er lang , MEGET vel opdragen nem og lære nye ting. Jeg går aldrig i snor med hende, da hun bare følger med.

Hun er vant til børn, både store og små.

Hun har aldrig været IKKE renlig .

Skal nok have beløb for hende så vi er sikker på dem der evt får hende ER interesseret i hende. Og ikke bare fordi hun er gratis og en dille. Forstå mig ret , hun skal et sted hen hun kan være for good. Og trives hun ikke så kaldt hun tilbage til os. Ikke andre steder hen.

Og skriv kontrakt med dem I mener er værdige nok til at få jeres hund hvor der står at hvis de ikke vil have den, så ønsker I at den kommer tilbage til jer istedet for at blive solgt videre til 3. mand.

Har ikke erfaring med det, men er medlem af mange dyrevenner grupper af adskillige slags på fb. og der går den anbefaling igen uanset hvilken slags hund det er.

Anmeld

25. april 2012

bullerbassen

Joyce1986 skriver:

Har ikke lige læst hvad de andre har skrevet..

Men jeg ville evt. prøve at sætte en annonce inde på den blå avis.. eller sætter nogle sedler op ved div. dyrelæger...
Og hvis i så får nogle henvendelser, kan i jo selv bedømme hvilke kommende ejere der ville være bedst for jeres hund i fremtiden.. Det var ihvertfald det vi ville prøve hvis vi blev nød til at komme af med vores hund..

Ja det kunne være en mulighed.

Ellers må jeg høre i vores omgangs kreds om de skulle kende nogle.

Hun betyder jo meget, så vil have hun får det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.