Hvor ville det bedste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

bullerbassen

Lady Marion <3 skriver:

Årh  kan den sammen med andre hunde ??  Skal i have noget for den ?  Er den sød og rar , renlig ?

Hun er ikke vant til at bo med andre hunde, men hun leger da indimellem med andre hunde. Hun er dog mest til voksen kontakt 

Hun er god som dagen er lang , MEGET vel opdragen nem og lære nye ting. Jeg går aldrig i snor med hende, da hun bare følger med.

Hun er vant til børn, både store og små.

Hun har aldrig været IKKE renlig .

Skal nok have beløb for hende så vi er sikker på dem der evt får hende ER interesseret i hende. Og ikke bare fordi hun er gratis og en dille. Forstå mig ret , hun skal et sted hen hun kan være for good. Og trives hun ikke så kaldt hun tilbage til os. Ikke andre steder hen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

bullerbassen

Chel1992 skriver:

Man kan jo aldrig dømme mennesker før man har mødt dem, så tænker at i burde gøre ligesom mange gør med hvalpe at den person der gerne vil have hunden kommer ud og besøger jer nogle gange så i kan finde ud af hvordan personen er, se hvordan personen er med hunden og om de to overhovedet kan fungere sammen ? Og så kan I så i jeres fulde ret bestemme om den person er værdig til at få jeres hund

Nej det jo lige det man ikke kan , det kunne være en god ide. 

Ville helst hun kom et sted hen til en vi kender og stoler på. Men der er bare ingen der lige mangler en hund.

Og som skrevet skal hun ikke væk for hver en pris. Så det skal bare være de rette folk.

Så den ide kunne helt sikkert bruges

Anmeld

25. april 2012

MelikkazMoar

bullerbassen skriver:

Hun er ikke vant til at bo med andre hunde, men hun leger da indimellem med andre hunde. Hun er dog mest til voksen kontakt 

Hun er god som dagen er lang , MEGET vel opdragen nem og lære nye ting. Jeg går aldrig i snor med hende, da hun bare følger med.

Hun er vant til børn, både store og små.

Hun har aldrig været IKKE renlig .

Skal nok have beløb for hende så vi er sikker på dem der evt får hende ER interesseret i hende. Og ikke bare fordi hun er gratis og en dille. Forstå mig ret , hun skal et sted hen hun kan være for good. Og trives hun ikke så kaldt hun tilbage til os. Ikke andre steder hen.

har du ikke et billed af den ?

Anmeld

25. april 2012

bullerbassen

MelikkazMoar skriver:

Jo men ikke et jeg kan ligge ind lige nu,sidder med iPad.

Der var en tråd herinde hvor en spurgte til racen og der lå jeg et billede ind . Ved ikke om man kan søge efter tråden.

Anmeld

25. april 2012

Masig

Hundegalleri.dk.... Der er mange seriøse hundeejere derinde, der enten selv vil have hund eller kender nogle som vil...

Anmeld

25. april 2012

bullerbassen

MelikkazMoar skriver:

https://www.baby.dk/debat/169223pi2/dus-med-dyrene/erfaringer-med-cavalier-king-charles-spaniel-soeges.aspx

Anmeld

25. april 2012

bullerbassen

MelikkazMoar skriver:

https://www.baby.dk/debat/169223pi2/dus-med-dyrene/erfaringer-med-cavalier-king-charles-spaniel-soeges.aspx

Anmeld

25. april 2012

bullerbassen

MelikkazMoar skriver:

Anmeld

25. april 2012

bullerbassen

MelikkazMoar skriver:

Anmeld

25. april 2012

bullerbassen

Masig skriver:

Hundegalleri.dk.... Der er mange seriøse hundeejere derinde, der enten selv vil have hund eller kender nogle som vil...

Ok vil kikke derinde takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.