Min datter har ændret sig rigtig meget ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

MissMammy

Anonym skriver:

Jeg læste slet inne dit indlæg som anklagende :-)

Jeg tager det til mig som jeg kan bruge - det skal man jo i sådanne et forum.

Ja det er klart man skal passe på med ikke at pege fingre. 

Hvor er du sød og hvor er det bare ærgeligt at ... ja nu skal man passe på hvordan man formuleret det, men at man som forældre ikke kan sætte sig selv til side og se det større billede.

Hvis jeg ikke var sammen med min mand og han kom og sagde til mig at vores datter ville nok helst bo hos ham fordi sådan og sådan og sådan, det ville gøre ondt og det ville ikke være noget jeg bare kunne sige ok, nå jamen du har nok ret, for det er jo også min datter, men på den anden side, hvis hun er så ked af det.

Hvis han ikke kan snakke om det udelukkende for hvad er den bedste løsning jeres datter, så har I jo vitterlig ikke en anden løsning end at blive observeret uafhængigt af hinanden, bare SÅ ÆRGELIGT at man ikke kan blive enig og have lyst til at ofre sig, virkelig snakke om det eller prøve at forstå en smule for den person der skulle være den vigtigste i hele verden

Åh nej! Har så ondt af hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

MissMammy

Anonym skriver:

Hvor er du sød og hvor er det bare ærgeligt at ... ja nu skal man passe på hvordan man formuleret det, men at man som forældre ikke kan sætte sig selv til side og se det større billede.

Hvis jeg ikke var sammen med min mand og han kom og sagde til mig at vores datter ville nok helst bo hos ham fordi sådan og sådan og sådan, det ville gøre ondt og det ville ikke være noget jeg bare kunne sige ok, nå jamen du har nok ret, for det er jo også min datter, men på den anden side, hvis hun er så ked af det.

Hvis han ikke kan snakke om det udelukkende for hvad er den bedste løsning jeres datter, så har I jo vitterlig ikke en anden løsning end at blive observeret uafhængigt af hinanden, bare SÅ ÆRGELIGT at man ikke kan blive enig og have lyst til at ofre sig, virkelig snakke om det eller prøve at forstå en smule for den person der skulle være den vigtigste i hele verden

Anmeld

25. april 2012

MissMammy

Anonym skriver:

Anmeld

25. april 2012

raca

et så lille barn har ingen tids fornemmelse, så hun har ingen ide om hvornår FAR kommer og henter, derfor tror jeg hun er så utryk og siger nejfar.. ikke forde der er noget galt med faren, men forde hun er bange for igen at blive adskilt fra dig..

det er jer begger der har ansvaret, pt trives din datter ikke og det er jer der har sat hende i den sitiotion, ved at vælge 7/7 ordning..

om de er 2-7 eller 5 mennesker ved din mand tror jeg ikke betyder noget, det jeg tror betyder noget er at i ikke hele tiden hiver hende ud af hendes dagligdag, for det gør i jo pt..

så selfølgelig er hun stresset. og nej jeg ved ikke hvem af forældrene der er bedst og det er jo heller ikke et spørgsmål. men hvis i begge holder på jeres og det ender i milimeter demokrati hvor i har hende ligemage taber hun

Anmeld

25. april 2012

Ciss

En så lille størrelse kan slet ikke overskue, hvad der skal ske om en uge. Så når hun bliver hentet af far, så er det for hende for laaaang tid til hun ser dig igen. Og det skift skal hun så igennem hver eneste uge.

Personlig tror jeg, at det er bedre for de små at have kortere samvær. Det er lettere at forholde sig til.

Jeg synes, det er flot, at du tager kontakt til forskellige instanser, som kan hjælpe, og krydser absolut fingre for, at I snart kommer til en løsning, som er lettere for hende at håndtere og føle sig tryg ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.