Mor, far og 2 blebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Hvad handler i for om ugen med to voksne og to blebørn (over 1 år)?

Alt mad, bleer, husholdning....

Det kan lade sig gøre at leve for 7-800 kr om ugen... Vi prøvede 6 mdr at leve for 500 om ugen, incl bleer... Det var hårdt men det gik...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

signe.

Anonym skriver:

Hvad handler i for om ugen med to voksne og to blebørn (over 1 år)?

Alt mad, bleer, husholdning....

vi er to voksne, to blebørn, en på knap 9 måneder og en på 2 år. Den mindste får stadig NAN og jeg handler for ca. 500 kr i ugen, og det med bleer, NAN, og det vi nu skal have ellers.

Anmeld

26. april 2012

signe.

signe. skriver:

vi er to voksne, to blebørn, en på knap 9 måneder og en på 2 år. Den mindste får stadig NAN og jeg handler for ca. 500 kr i ugen, og det med bleer, NAN, og det vi nu skal have ellers.

Og det skal lige siges(synes jeg) at vi altid har fyldte skabe og køleskab sevom vi bruger så lidt. Vi har altid frisk frugt og mælk, og i weekenden køber vi ofte lidt snoller. Ovenikøbet bruger vi libero bleer, men køber dem når de er på bud i Bilka. Vi bager også selv franskbrød og boller, kød køber vi hos den lokale slagter, store portíoner i fryseren, så har vi kød til ca. 6 måneder.

Ved ikke om jeg bare er god til at handle på bud, men for 500 kr i ugen, mangler vi slet intet

Anmeld

27. april 2012

helmich

wauh, det er flot klaret, uanset hvor bevist jeg er om at spare, så lander vi aldrig under 1000,- om ugen.

vi har et blebarn og 2 børnehavebørn

men de 1000,- dækker mad, bleer, shampoo, creme ol.

Anmeld

27. april 2012

Silas&Mille

helmich skriver:

wauh, det er flot klaret, uanset hvor bevist jeg er om at spare, så lander vi aldrig under 1000,- om ugen.

vi har et blebarn og 2 børnehavebørn

men de 1000,- dækker mad, bleer, shampoo, creme ol.

Ja det er sindsygt flot, de som kan gøre det for 500 kr om ugen. 

RESPEKT! 

Men jeg synes nu ikke at 1000kr om ugen med tre børn lyder af meget, synes faktisk det er et ok beløb.

Bare vent til de bliver ældre, så kan du nok ikke klare det for en tusse om ugen   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.