Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad handler i for om ugen med to voksne og to blebørn (over 1 år)?
Alt mad, bleer, husholdning....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvad handler i for om ugen med to voksne og to blebørn (over 1 år)? Alt mad, bleer, husholdning....
Nu har jeg godt nok kun 1 blebarn og en på 10.
Og manden kører lastbil, men vi handler stort ind 1 gang om måneden og det ligger på mellem 2-3000 så er der både til manden og os 3 herhjemme
Det eneste vi køber ved siden af er frugt og mælk
Jeg har to blebørn, en på 7 måneder og en på 3 år...
Vi bruger omkring pr uge 500-600 kr... andre gange lidt mere...
Vi bruger mellem 10.000 og 12.000 kr om måneden på mad og husholdning
Beklager mit udbrud på forhånd : Men shit det er meget!
Vi er to voksne og to blebørn (2½ måned på MME og 15½ måned), vi bruger vel typisk omkring 6-800kr om ugen.
Anonym skriver: Vi bruger mellem 10.000 og 12.000 kr om måneden på mad og husholdning
Silas&Mille skriver: Beklager mit udbrud på forhånd : Men shit det er meget! Vi er to voksne og to blebørn (2½ måned på MME og 15½ måned), vi bruger vel typisk omkring 6-800kr om ugen.
Anonym skriver: Tro mig, vi var målløse da vi gennemgik vores betalinger med dankort, og så at vi i Netto og Brugens tilsammen lægger over 10.000 kr om måneden. Men så ved vi da hvor pengene bliver af....
Tro mig, vi var målløse da vi gennemgik vores betalinger med dankort, og så at vi i Netto og Brugens tilsammen lægger over 10.000 kr om måneden. Men så ved vi da hvor pengene bliver af....
hehe... ja det er lidt farligt med sådan et kort
Tror vi bruger 5-6000 kr om mdr... Med det hele...
Vi har 2 blebørn og er 2 voksne.. plus dog..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128