Baby værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Sandrica

l.kjoeller skriver:

Vi begyndte så småt efter md skanning. stort tillykke med graviditeten

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Fenja09

Velkommen til og sikke en fin babybule

Vi startede først på at lave værelse, da jeg var i 7. eller 8. måned, men havde købt en del ting inden, men selve værelset blev lavet "sent".

/Fenja

Anmeld

25. april 2012

Sandrica

Fenja09 skriver:

Velkommen til og sikke en fin babybule

Vi startede først på at lave værelse, da jeg var i 7. eller 8. måned, men havde købt en del ting inden, men selve værelset blev lavet "sent".

/Fenja

Mange tak

Anmeld

25. april 2012

morethanperfect

Sandrica skriver:

Tak for det

- Ååååh, synes det er svært at lade være med at købe og sætte i stand til lillepigen kommer...

Heheh .. Det forstår jeg godt

Anmeld

25. april 2012

christina92

Sikke en skøn mave

Jeg er 16+4, og vi har købt lidt små ting, mest når noget har været på tilbud.

Vi begynde at samle til rede efter MD når vi kedner kønnet, men selve børneværelset kommer først til at stå færdig når jeg er en 28-30 uger henne, vi skal nemlig lige flytte undervejs

Anmeld

25. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Sandrica skriver:

Tak

- Okay, jeg kan dog slet ikke lade være med at gå ind på værelset hele tiden og tænke over hvad der skal stå hvor osv..

He He det er nu også rigtig hyggeligt. Fandt bare ud af med thea, at vi havde købt en masse ting vi endelig ik rigtig har brugt, så denne gang tager vi det mere stille og roligt! Vh stine

Anmeld

25. april 2012

MortilElias2010

Aner ikke hvornår vi gik igang, men vi var i god tid og hyggede os utroligt meget med det i vores tosomhed mens han lå og bagte i maven  Fantastisk intim tid hvor det hele hørte naturligt med i processen på vej mod det at blive forældre 

Anmeld

25. april 2012

AnnaK89

Velkommen til  

Tillykke med maven

Tja, jeg er i uge 31 - og har endnu ikke rørt babyværelset. Jeg vil gerne have købt de fleste ting ind først Tænker der går nogle uger endnu før det er færdigt

Da jeg ventede min datter, tror jeg at værelset var helt færdigt omkring uge 34  

Anmeld

26. april 2012

Nessie

Kan ikke huske præcis hvornår vi gik i gang, men det gik stille og roligt. Jeg havde bækkenløsning, så det var begrænset hvad jeg kunne være med til, så det tog lidt tid, men var hyggeligt at gå og nusse om det

Daniel sov i en lille babyseng ved siden af mig, de første 9 mdr.

Anmeld

26. april 2012

Masig

Vi gik igang med værelset efter MD scanningen da vi havde fået kønnet at vide.. Vi er dog langt fra færdige med det, der mangler mange småting, men seng, hyggehjørne, ammestol, puslebord og kommode er på plads.... Så skal det bare fyldes op med børnebøger, legetøj, osv... Men det haster jo ikke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.